Hoe serieus neemt Opel Nederland zichzelf en zijn Klanten? - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Hoe serieus neemt Opel Nederland zichzelf en zijn Klanten?

12 okt 2017

Hoe serieus nemen Opel en zijn dealerbedrijven de Klanten als je dergelijke mails verstuurt? Is er niemand in de Opel-organisatie die zich schaamt om dergelijke acties? Wat een onprofessionele aanpak. Ik mag toch hopen dat het team van Van der Linden van Sprankhuizen niet in aanmerking komt voor de Opel Klanttevredenheidsprijs.

Lees mee:

Uw mening telt!

Geachte heer ......,

Onlangs bent u bij ons in de werkplaats geweest. Als service bellen wij al onze klanten na om bij u te informeren of het laatste werkplaatsbezoek naar maximale tevredenheid is verlopen. Helaas hebben wij u niet telefonisch bereikt.

Allereerst, hartelijk dank voor uw bezoek aan onze werkplaats! Het team van Van der Linden van Sprankhuizen heeft met veel zorg en aandacht aan uw Opel Corsa gewerkt. Wij gaan voor maximale tevredenheid (een 9 óf zelfs een 10), proeft u dit anders laat ons dit dan weten. Alléén op deze manier kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.

Graag attenderen wij u op het feit dat u binnenkort een enquête per e-mail of post kunt ontvangen van Opel Nederland. Wilt u de tweede vraag in deze enquête, de aanbevelingsvraag, voor ons invullen met een 9 of een 10? Wij komen dan namelijk in aanmerking voor de Opel Klanttevredenheidsprijs. Dat is voor ons erg belangrijk. Wij danken u dan ook bij voorbaat voor uw medewerking.

Namens het hele team van Van der Linden van Sprankhuizen bedanken wij u voor uw werkplaatsbezoek en graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing