Blog en Nieuws - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

KPN laat zich weer eens van de “leukste” kant zien!

5 jul 2017

Of is dit juist misbruik van de naam KPN?

"Goedemiddag Houden van Klanten u spreekt met Feike Cats". Blijkbaar was de dame aan de andere kant van de lijn nog niet bezig met de naam van degene die opneemt. Of is ze dat wellicht nooit? Want vrijwel iedereen verstaat mijn naam en bedrijfsnaam, behalve de mensen die dagelijks bezig zijn met verkopen. Voor hen lijkt het vaak een fijn moment om even niet op te hoeven letten. Herkenbaar?

"Met wie spreek ik", vraagt de betreffende dame zonder haar naam te zeggen. Ik geef aan dat zij mij belt en ik de bedrijfsnaam en mijn naam heb gezegd. "Oh, dat heb ik even niet gehoord joh", luidt het hoopgevende antwoord. Ik vraag met wie ik spreek en ze antwoordt dat ze van KPN is, maar zegt niet haar eigen naam.

"Bent u Klant van KPN?", is de volgende vraag. "U bent toch van KPN?", zeg ik. "Dan lijkt het me best logisch dat u weet of ik Klant ben". Dat antwoord had ze niet verwacht. "Eh ja, maar ik zou toch graag het antwoord weten", is de prachtige reactie. Ik laat haar weten dat ze dat maar in haar eigen systeem moet opzoeken.

"Kunt u mij zeggen waarvoor u belt", vraag ik vervolgens. Dat is blijkbaar het moment dat ze er geen zin meer in heeft en zonder iets te zeggen, wordt de verbinding verbroken.

Ik kan mij niet voorstellen dat dit een dame is die in opdracht van KPN belt, maar denk dat ze de naam juist misbruiken om te kijken of ze een andere abonnement kunnen sluiten.

Geen typisch voorbeeld van verleuken wat mij betreft. Be prepared!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing