Ook dit is Klantgerichtheid. Prima gedaan Generali! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Ook dit is Klantgerichtheid. Prima gedaan Generali!

Ook dit is Klantgerichtheid. Prima gedaan Generali!

13 sep 2016

Service & Contact

Wij streven ernaar om 80% van alle inkomende telefoontjes binnen 30 seconden te beantwoorden. Momenteel maken wij dit helaas niet waar. Door onvoorziene omstandigheden zijn wij tijdelijk onderbezet, waardoor uw wachttijd kan oplopen. Wacht u langer dan 3 minuten? Dan krijgt u een keuze: u mag blijven wachten of u laat ons terugbellen op een ander tijdstip. Hoe druk het ook mag zijn: u kunt erop rekenen dat onze deskundige klantadviseur alle tijd voor u neemt.

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing