Enthousiaste Klanten zijn uw beste reclame! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Enthousiaste Klanten zijn uw beste reclame!

Enthousiaste Klanten zijn uw beste reclame!

23 aug 2016

Streeft u naar tevreden of enthousiaste Klanten? Veel organisaties onderkennen het verschil nog te weinig. En dat terwijl enthousiaste Klanten goud waard zijn voor uw organisatie. Zij komen immers graag bij u terug en bevelen anderen graag aan. Hoe simpel is het om enthousiaste Klanten een uitspraak te vragen over uw organisatie? Afgelopen tijd mochten wij weer verschillende uitspraken van Ambassadeurs ontvangen. Uiteraard zijn wij daar super trots op. Succes met realiseren van enthousiaste Klanten!

Feike heeft als spreker op onze Middel Management Dag met zijn heldere, scherpe, duidelijke, leuke, enthousiaste manier van presenteren en aan de hand van voorbeelden, onze ogen verder geopend en aangetoond wat houding, wil en enthousiasme kunnen betekenen in relatie tot Klanten en consumenten. Daarnaast heeft Feike aangegeven dat een leuke oplossing niet veel moeite of geld hoeft te kosten en uiteindelijk veel oplevert. Een tevreden Klant of consument hoeft niet enthousiast te zijn, maar een enthousiaste Klant of consument is altijd tevreden!
Marcel van der Loos, Head of Supply Chain, Logistics & Purchasing, BSH Huishoudapparaten, https://www.bsh-group.com/laender/nl/

Voor twee van onze (gemeente-)Klanten ondersteunt Feike onze Klant bij de invoering van onze oplossingen op het gebied van zaakgericht werken en Klantcontact. Met zijn humoristische en mooie voorbeelden neemt hij de Klant mee in de organisatieverandering. IT-trainers en eindgebruikers zijn zeer enthousiast. Onze implementaties worden nu ook als LEUK! ervaren. En dat is beslist dankzij Feike zijn inzet gerealiseerd. Ik kan dan ook niet anders dan zeer Klanthousiast te zijn over zijn professionele manier van werken. Samenwerken met Feike smaakt naar meer! Van harte aanbevolen.
Patrick Talen, Regiomanager Decos Information Solutions, www.decos.nl

Feike kende ik al van inspirerende presentaties op Rotterdam The Hague Airport voor bedrijven, maar ook voor onze eigen mensen op de luchthaven. Een logische stap voor mij persoonlijk na deze ervaringen, was om 'coaching on the job' met Feike te plannen. Ook na vele jaren ervaring in het informeren en rondleiden van gasten op de luchthaven, is het fijn om 'een buitenstaander' te laten meekijken óf en wát er beter en leuker kan voor de Klant, maar ook voor jezelf! Zijn insteek hierbij is eigenlijk hetzelfde als bij presentaties voor een groep: als Klanten 'ambassadeurs' van je worden, is je doel bereikt. Daar krijg je energie voor terug! Een aanbeveling voor ieder. Missie geslaagd!!! Dank wederom, Feike.
Anita Wadman, Marketing & Communicatie, beurzen, presentaties en rondleidingen, Rotterdam The Hague Airport, www.rotterdamthehagueairport.nl

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing