Kom naar de workshop
Uw Klanthousiaste organisatie

Kom naar de workshop "Aan de slag met Klanthousiasme"

Kom naar de workshop "Aan de slag met Klanthousiasme"

5 jan 2016

Workshop “Aan de slag met Klanthousiasme” op 24 februari en 23 maart

Op verzoek van een aantal Klanten is op woensdag 24 februari van 14.00 tot 17.30 een open workshop “Aan de slag met Klanthousiasme” in Utrecht ingepland. Op deze datum zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. De eerstvolgende mogelijkheden daarna is op woensdag 23 maart in Rotterdam. U vertrekt aan het einde van de middag met concrete Klanthousiasme punten voor uw organisatie. U bent uiteraard van harte welkom. Deelname kost € 495 exclusief BTW. Meer informatie of aanmelden? Stuur een bericht naar feike@houdenvanKlanten.nl.


KRO: Kunnen jullie niks beters bedenken voor 50 jaar Klant zijn dan €5 verhoging?

Mijn schoonouders namen in 1956 een abonnement op de KRO-gids, het jaar waarin ze trouwden. Onlangs kregen ze bericht dat de kosten van het abonnement zouden stijgen van € 45 naar € 50 per jaar. Een verhoging van ruim 10%. Mijn schoonmoeder belde met de Klantenservice. Ze hadden besloten om het abonnement op te zeggen. Mijn schoonmoeder trof een alleraardigste dame die het heel vervelend vond dat ze afscheid gingen nemen. “U bent al even Klant he?”. Dat “even” was een understatement. In al die jaren hebben mijn schoonouders netjes en op tijd betaald. Terwijl nieuwe abonnees worden gelokt met scherpe aanbiedingen worden trouwe Klanten “beloond” met het wekelijks ontvangen van de gids en een verhoging van ruim 10%.

Lees het blog KRO; kunnen jullie niks beter denken?


De nieuwe Klant. Nog nooit is een sessie van Houden van Klanten zo snel en zo mooi in de praktijk gebracht! DIT MOET U ZIEN!

Deze spontane actie vond plaats na de succesvolle sessie Klanthousiasme 2016 in De Kuip! Kijk en geniet!


Klik op de afbeelding om het filmpje te bekijken op het Youtubekanaal van HoudenvanKlanten.

Hoe simpel en mooi kan Klanthousiasme zijn?

Aangeleverd door een relatie

Afgelopen week moesten we op het laatste moment de AH bezorger afbellen omdat we onverwachts met Indie langs de huisarts moesten (gelukkig niks ergs aan de hand, allergische reactie). Vandaag kregen we dit door de bus. Kan iemand Gamze werknemer van de maand maken?

Dit moet toch bij iedere organisatie mogelijk zijn? Leuke ervaringen geven energie. Daag uw medewerkers uit om hiermee aan de slag te gaan. U zal zien dat het veel plezier én goede ideeën brengt. Veel succes!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing