AllSecur: zo gaan jullie dus met een trouw Klant om! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

AllSecur: zo gaan jullie dus met een trouw Klant om!

30 nov 2015

Onlangs kreeg ik mijn verlengingsvoorstel voor mijn autoverzekering van AllSecur in de mailbox. Ik opende een dag later het bericht en zag een forse verhoging van de premie. In plaats van €73,07 per maand werd het nieuwe bedrag € 91,00. Een verhoging van bijna 25%. Ik belde met AllSecur en legde de premie voor.

"Het klopt echt hoor. Ik snap dat u het vervelend vindt, maar de kosten in uw postcodegebied zijn fors gestegen, waardoor onze premies zijn aangepast", zo luidde het antwoord. Ik gaf aan dat 25% verhoging (€ 215 per jaar) wel erg veel is. Bovendien adverteren ze dagelijks met dat het goedkoper kan. En dat een dergelijke verhoging voor een trouwe Klant mij erg vreemd overkwam. Maar helaas, er was niks aan te doen. Ik vroeg of een manager mij wilde bellen, omdat ik me niet in deze uitleg kon vinden. Maar opnieuw kreeg ik nul op het rekest. "Wat wilt u dan met de manager bespreken? Die zegt het zelfde als ik", was dit keer het verheugende antwoord. "Ik zal noteren dat u niet blij bent met de verhoging, maar daar blijft het bij". En daar kon ik het dan mee doen. Het is ongelooflijk dat AllSecur zo met zijn Klanten omgaat. Het zal u duidelijk zijn dat ik hier geen Klant ben gebleven. Dezelfde dag heb ik nop opgezegd.

De verzekering met dezelfde voorwaarden bleek overigens bij een andere verzekeraar slechts € 59,34 per maand te kosten. Dus eigenlijk moet ik AllSecur bedanken. Dankzij de belachelijke verhoging ben ik me direct gaan oriënteren. Met als resultaat een verlaging van bijna 20%. Wellicht een leuk item voor de volgende reclamecampagne van AllSecur!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..