Meer omzet? Een frisse blik op uw Klantreis biedt een goede kans! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Meer omzet? Een frisse blik op uw Klantreis biedt een goede kans!

Meer omzet? Een frisse blik op uw Klantreis biedt een goede kans!

5 nov 2015

Wij nodigen u graag uit voor een kennissessie met ‘nietsaai’ garantie. Op woensdag 2 december vanaf 15.30 bij HVMP in hartje Rotterdam. Aansluitend nodigen we u uit voor een ontspannen hapje in de Markthal. Tijdens de sessie geven we tips en trucs hoe u de online- en offline Klantreis kunt verbeteren.

Michiel Droog, directeur van HVMP en Certified Digital Marketer is verantwoordelijk voor het bepalen van de online Klantreis van veel organisaties. Feike Cats, directeur van 'Houden van Klanten', Klantgerichtheidexpert en schrijver van de boeken 'Theorie bestaat niet!' en 'Het inspiratieboek voor Klanthousiasme', neemt u mee in het offline gedeelte.

HVMP en Houden van Klanten vormen op bovengenoemd gebied al jaren een ideale combinatie. In ongeveer twee uur willen we u inspireren om uw eigen Klantreis te verbeteren. Voor diegene die graag op vakantie gaan, maar de Klantreis nog niet goed kennen, bij menig bedrijf wordt het in kaart brengen van de Klantreis (of customer journey) toegepast om online en traditionele kanalen met elkaar in lijn te brengen.

Het bepalen van een Klantreis is een ideale methode om een aankoopproces of dienst vanuit het perspectief van de nieuwe en bestaande Klant te visualiseren. Het beschrijft de ervaringen van een Klant gedurende de spreekwoordelijke reis die hij of zij maakt om zich te oriënteren, een product of dienst aan te schaffen en er gebruik van te maken. In alle contactmomenten en via alle kanalen. En juist dat laatste maakt het instrument zo krachtig.

Interesse om er bij te zijn? Stuur een mail naar feike@houdenvanKlanten.nl. We vertellen u er graag meer over op 2 december.

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing