Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2015 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2015

5 nov 2015

Meer omzet? Een frisse blik op uw Klantreis biedt een goede kans! 2 december presentatie online en offline in samenwerking met HVMP

Wij nodigen u graag uit voor een kennissessie met ‘nietsaai’ garantie. Op woensdag 2 december vanaf 15.30 bij HVMP in hartje Rotterdam. Aansluitend nodigen we u uit voor een ontspannen hapje in de Markthal. Tijdens de sessie geven we tips en trucs hoe u de online- en offline Klantreis kunt verbeteren. Michiel Droog, directeur van HVMP en Certified Digital Marketer is verantwoordelijk voor het bepalen van de online Klantreis van veel organisaties. Feike Cats, directeur van 'Houden van Klanten', Klantgerichtheidexpert en schrijver van de boeken 'Theorie bestaat niet!' en 'Het inspiratieboek voor Klanthousiasme', neemt u mee in het offline gedeelte.

HVMP en Houden van Klanten vormen op bovengenoemd gebied al jaren een ideale combinatie. In ongeveer twee uur willen we u inspireren om uw eigen Klantreis te verbeteren. Voor diegene die graag op vakantie gaan, maar de Klantreis nog niet goed kennen, bij menig bedrijf wordt het in kaart brengen van de Klantreis (of customer journey) toegepast om online en traditionele kanalen met elkaar in lijn te brengen. Het bepalen van een Klantreis is een ideale methode om een aankoopproces of dienst vanuit het perspectief van de nieuwe en bestaande Klant te visualiseren. Het beschrijft de ervaringen van een Klant gedurende de spreekwoordelijke reis die hij of zij maakt om zich te oriënteren, een product of dienst aan te schaffen en er gebruik van te maken. In alle contactmomenten en via alle kanalen. En juist dat laatste maakt het instrument zo krachtig.

Interesse om er bij te zijn? Stuur een mail naar feike@houdenvanKlanten.nl. We vertellen u er graag meer over op 2 december.

Waar gaat u mee stoppen om meer tijd te kunnen besteden aan uw Klanten?

Deze vraag stellen is bijzonder simpel, het antwoord des te lastiger. Maar het is wel de kern waar het om gaat. Vrijwel iedereen vindt dat hij of zij het druk heeft en vrijwel iedereen vindt dat er meer aandacht gegeven moet worden aan de Klanten. Maar hoe gaat u dat écht voor elkaar krijgen. Door het alleen te zeggen, zal er weinig veranderen. Het vraagt om een structurele oplossing. Dat betekent vooral ook te kijken waar u mee gaat stoppen.

Een lekker Klanthousiast filmpje



Wilt u aanwezig zijn op het KCC Congres op 12 november?

Op donderdag 12 november a.s. is Feike Cats dagvoorzitter op het Klant Contact Center congres. Houden van Klanten heeft hiervoor een aantal kaarten beschikbaar. Wilt u op de dag aanwezig zijn? Stuur voor 7 november een mail naar feike@houdenvanKlanten.nl. Maandag verloten wij de kaarten. Meer informatie vindt u op kcc-congres.nl.

Klanthousiaste voetbalsokken?

Lees mijn blog over een mijn ervaring bij de aanschaf van een paar voetbalsokken bij twee Eredivisieclubs: Klanthousiaste voetbalsokken

Veel werkplezier en Klanthousiasme!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..