Uw Klanthousiaste organisatie

"Ik ben al 20 jaar Klant!"

26 okt 2015

Het blijft bijzonder. Afgelopen week ontving ik een brief van de KPN. Ze hadden een mooie aanbieding voor me. “Koop nu de iPhone 6s met Zakelijk Mobiel Onbeperkt voor € 55 per maand exclusief BTW”.

Ongetwijfeld prachtig, maar wel vreemd dat juist ik die aanbieding krijg. Ik ben namelijk al 20 jaar Klant bij uw organisatie en heb dit jaar een nieuw 2-jarig mobiel contract afgesloten. Is het wellicht een idee als u wat meer aandacht geeft aan uw trouwe Klanten en zich niet alleen richt op het binnenhalen van nieuwe Klanten?

Hoe zou u zich voelen als u al lang een trouwe en goed betalende Klant bent en u ontvangt zo’n brief? Is het wellicht een raar voorstel als u eerst de Klantenbestanden laat controleren om te voorkomen dat deze brief naar bestaande Klanten wordt gestuurd?

De afgelopen 20 jaar heb ik op zijn minst € 50.000 aan omzet voor uw organisatie opgeleverd, maar ik heb nog geen programma kunnen ontdekken dat Klanten beloont. Op zich snap ik dat u graag nieuwe Klanten wilt, maar mag ik u er op wijzen dat u op deze wijze wellicht veel bestaande Klanten verliest. Hoe meer u van dergelijke brieven u verstuurt, hoe groter de kans dat wij afscheid nemen van uw organisatie.

Ik wens u veel wijsheid!

Met teleurgestelde groet van Feike Cats van Houden van Klanten

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..