Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie september 2015 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie september 2015

2 sep 2015

Herdruk 'Theorie bestaat niet!' en 'Het inspiratieboek voor Klanthousiasme'

Afgelopen zomer zijn beide boeken van Feike Cats in herdruk genomen. Voor Theorie bestaat niet! is het inmiddels de zevende druk, waarmee de 12.500 is gepasseerd.

Voor Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme staat de teller op 3.500.

Meer informatie over de boeken vindt u op HoudenvanKlanten.nl/de-boeken-bestellen

Prachtig voorbeeld van Klanthousiasme

(aangeleverd door een relatie)

Mijn schoonmoeder was jarig en trakteerde de familie op een etentje aan de surfplas in Vlaardingen. We kwamen met noodweer aan maar het werd na een uurtje nog een hele fraaie zomermiddag. Het personeel bood aan om alles buiten weer droog te maken zodat we toch heerlijk buiten konden eten. Één serveerster (een opmerkelijke rasechte Vlaardingse verschijning) is het toonbeeld van Klanthousiasme. Ze houdt van een grapje en een dolletje, ziet voordat jij kan nadenken waar je behoefte aan hebt en het mooiste kwam toen het eten geserveerd werd. Mijn nichtje is 4 weken geleden bevallen van een dochtertje en natuurlijk gaat zo’n kleintje altijd precies huilen als je gaat eten. Resoluut pakte ze de kinderwagen en zei: laat mij maar even een rondje gaan lopen met haar. Kunnen jullie lekker eten! (Ze heeft haar niet stil gekregen, maar wel een lange poging daartoe gedaan, prachtig toch?)

Aandacht doet wonderen: complimenten voor vrienden van het Sophia

Eigenlijk weet iedereen dat aandacht voor de ander wordt gewaardeerd. Of dat nou in een privé of zakelijke situatie is. Menig onderzoek heeft aangetoond dat veel Klanten afscheid nemen vanwege het gebrek aan aandacht.
Lees mijn blog waarin ik de complimenten geef aan de Vrienden van Sophia

Twee prachtige voorbeelden van Klanthousiasme

Bij de bouw van de nieuwe rijksweg A4. Mooi initiatief om de burgers te betrekken!



Maak van de nood een deugd. Niet moeilijk doen over Klanten aan één tafel die apart willen betalen. Je biedt ze de afrekendoos aan en betrekt ze zelf!



Veel werkplezier en Klanthousiasme!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..