Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie februari 2015 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie februari 2015

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie februari 2015

12 feb 2015

Dit gelooft u niet! Leve de procedures
Bedankt voor de additionele informatie van de spreker de heer Cats. Ik heb echter slecht nieuws. Omdat wij op zo een korte termijn het budget goedgekeurd hebben gekregen, is het niet meer mogelijk om het financiële proces op tijd af te ronden. Dit moet namelijk tijdig afgerond zijn met alle goedkeuringen door de verschillende key stakeholders. Daarom zijn wij gebonden om een spreker te nemen die al is opgenomen in de financiële systemen.

Wat als zelfstandigen zo zouden werken
met dank aan een relatie


1 maart Complimenten Dag
Als groot voorvechter van complimenten kunnen wij deze dag natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. De belangrijkste reden om met Klanthousiasme bezig te zijn, is omdat het leuk is. Iedereen vindt het fijner om een compliment te krijgen dan een klacht. En iedereen wil zelf toch ook zo goed mogelijk geholpen worden? Klanthousiast werken, geeft energie. Het maakt het werk leuker, zowel intern als extern. Dat betekent vieren wat goed gaat en dat koesteren. En zeker ook kijken naar wat beter kan, maar dat niet de overhand laten krijgen. Vraag vooral ook aan uw Klanten wat goed gaat. Waar worden uw Klanten blij van? Een simpele vraag die bijna nooit letterlijk aan Klanten wordt gesteld. Waarom niet? Het antwoord daarop kan u veel wijzer maken. U zult zien dat het werkt.

De complimentprocedure
Vrijwel iedere organisatie beschikt over een klachtenprocedure, maar vrijwel geen enkele heeft een complimentenprocedure. Dat is vreemd als je er goed bij nadenkt. Het is immers veel leuker om complimenten te krijgen dan klachten. En om deze te delen met iedereen in de organisatie. Hoe is dat binnen uw organisatie? Waar komen de complimenten binnen en worden ze ook gevierd?

Complimenten en uw website
Op Houdenvanklanten.nl staat een button voor complimenten. Deze wordt gelukkig veel gebruikt. Mocht u het leuk vinden om de complimenten te lezen dan kan dat op Houdenvanklanten.nl/uitspraken-klanten. En wilt u er zelf een plaatsen dan vinden we dat natuurlijk super leuk. Dat kan op Houdenvanklanten.nl/uitspraak-insturen. Dit onderdeel is overigens het meest bezochte onderdeel van de site. Daarna volgt de lijst met Klanten en daarna de reguliere onderdelen. Bezoekers lezen graag complimenten. Hoe is dat op uw site? Waar staan de complimenten?

Deel een compliment uit
Vergeet niet de complimentendag op een leuke manier te benutten binnen uw organisatie. Deel complimenten uit. Dat kan ook via de website NationaleComplimentendag.nl. Veel plezier!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing