Marketeers van KPN Mobile, ik snap u niet! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Marketeers van KPN Mobile, ik snap u niet!

Marketeers van KPN Mobile, ik snap u niet!

22 jan 2015

De laatste maanden heb ik enkele keren contact gehad met de Klantenservice van KPN Zakelijk. Het is bijzonder verheugend te merken dat de kwaliteit en de Klantgerichtheid van de medewerkers fors is gestegen. Ik schreef daar eerder een blog over.

Vandaag belde ik met opnieuw met de Klantenservice zakelijk. Na het irritante menu doorgewerkt te hebben, en uiteraard de boodschap gekregen te hebben dat je natuurlijk ook op de website kunt kijken (denken ze bij KPN dat ik achterlijk ben of zo), kreeg ik weer een bijzonder vriendelijke man aan de telefoon. Ik vertelde hem dat ik graag een nieuw abonnement wilde onderbrengen en besprak de mogelijkheden.

Hij hielp me uitstekend en gaf aan dat er per 2 februari nieuwe abonnementen komen en ging voor me op zoek. Helaas kon hij niet aangeven of daar een gratis iPhone bij zat, want dat was nog niet bekend. Lijkt me niet ideaal verkopen, hetgeen hij direct beaamde.

Maar nu het punt waar het mij écht om gaat. Ik ben sinds 1995 Klant bij KPN. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald en heb nog nooit bij een andere provider gezeten. Als je het omrekent, heb je het al snel over een betaald bedrag van € 20.000. Op mijn vraag welke aanbieding hij aan een trouwe Klant kon doen, verzuchtte hij dat hij daar helaas helemaal niks voor kon doen.

“KPN heeft besloten dat het niet uitmaakt of u een bestaande of een nieuwe Klant bent. En ook mogen wij u niet verblijden met een beetje korting of iets van dien aard”, zo liet hij teleurgesteld weten. “Jammer, want ook voor ons zou het natuurlijk leuker zijn als we u wat konden bieden voor uw trouwheid”.

Het klinkt volstrekt ongeloofwaardig dat trouwe KPN Klanten totaal niet worden beloond, maar het lijkt er toch echt op. Aan de medewerkers van de Klantenservice ligt het niet. Zij willen graag helpen, maar zijn gebonden aan de opdrachten die ze krijgen. Het kan toch niet waar zijn, dames en heren marketeers van KPN, dat jullie trouwe Klanten niet belonen voor hun trouw zijn. Uw signaal is helaas duidelijk. U lijkt genoeg Klanten te hebben.

We gaan maar op zoek naar een andere provider die ons wel graag ziet komen. En geef nou niet de schuld aan de goedwillende medewerkers van Klantenservice, maar zoek de oplossing bij u zelf. Hoe zou u het vinden als u al jarenlang ergens Klant bent en dezelfde aanbieding krijgt als een nieuwe Klant?

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing