Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie januari 2015 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie januari 2015

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie januari 2015

5 jan 2015
20 jaar Houden van Klanten
Op 1 januari vierden we het 20 jarig bestaan van Houden van Klanten. Uiteraard een woord van dank aan iedereen die daar een steentje aan heeft bijgedragen. We hopen van harte dat de volgende 20 jaar net zo succesvol mogen verlopen.20 jaar Houden van Klanten!Om dit te vieren geven wij 20 exemplaren van Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme weg. Wilt u hiervoor in aanmerking komen? Of wilt u er één aanbieden? Stuur voor 15 januari een mail aan feike@houdenvanKlanten.nl. Hierna zal de verloting plaatsvinden. De winnaars worden persoonlijk per mail op de hoogte gesteld. 

Dit kan toch veel leuker: hoe is dat bij uw organisatie geregeld?
Geachte heer / mevrouw,

Wij hebben uw bericht ontvangen en geregistreerd onder kenmerk 353117. Het streven is om uw bericht binnen 8 werkdagen te beantwoorden.

Indien uw vraag een bezwaar betreft tegen een proces verbaal, streven wij ernaar binnen 20 dagen te antwoorden.

Wilt u een passend reisadvies en reisproduct voor uw reis met het openbaar vervoer? Kijk op www.9292.nl.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Klant Contact Center

Dit is een automatisch gegenereerd bericht. U kunt hier niet op reageren.


Duidelijke belofte
Een servicestrategie is altijd gebaseerd op een belofte. McDonald’s belooft kwaliteit, snelheid en schoonheid, Club Med belooft tevredenheid, de Bijenkorf de beste kwaliteit voor een redelijke prijs, AC-restaurants een degelijk maal voor een schappelijke prijs.

De onderneming die wil concurreren op het servicefront moet een belofte formuleren op basis van de behoeften van de doelgroepen. Deze belofte moet u niet alleen duidelijk communiceren, maar bovenal alles aan doen om deze na te komen. De belangrijkste bedoeling van deze belofte is te zorgen voor interne communicatie. Iedere medewerker moet de strategie zodanig begrijpen dat de Klant er voordeel van heeft. Als iedereen het doel snapt, is het een stuk gemakkelijker het doel te bereiken. Pas nadat de Directie zeker weet dat alle medewerkers de belofte begrijpen, kan dit openbaar worden gemaakt.

Een belofte die niet wordt nagekomen, richt meer schade aan dan het niet hebben van een belofte.

Veel succes.

Simpel en leuk: enkele voorbeelden!
Klik op de afbeelding voor de grote versie

Sligro

Prego
Verdrag van Hulshorst

Dit moet toch bij iedere organisatie mogelijk zijn? Leuke ervaringen geven energie. Daag uw medewerkers uit om hiermee aan de slag te gaan. U zal zien dat het veel plezier én goede ideeën brengt. Veel succes!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing