Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie december 2014 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie december 2014

4 dec 2014
Kijk en geniet van deze e-mailwisseling
aangeleverd door een relatie

Goedenavond,

Onlangs was ik in Santpoort-Noord voor een afspraak.Na afloop wilde ik mezelf trakteren op een broodje zalm bij "Santpoort Aan Zee". Bij binnenkomst zag ik oesters liggen. Ik verzuchtte: Die vind zo lekker, maar krijg zo nooit goed open." Antwoord: " Daar gaan we dan wat aan doen. Kom maar achter de vitrine".
Ik kreeg aan handdoek en een oestermesje en kreeg ter plaatse les. Bij het smikkelen van de oesters kreeg ik spontaan een glaasje wijn aangeboden.

Zomaar een compliment aan een leuke en enthousiaste ondernemer!

Het antwoord maakt het nóg mooier!


Ha ha wat ontzettend leuk, Chris!

We hopen dat je er nog jaren plezier van hebt! ;)

Groeten Sander & Rene Toen
Fijnvishandel Santpoort aan Zee

Verloting kaarten “Miljonairsbeurs”

Op 12, 13 en 14 en 15 december vindt de beurs Masters of LXRY plaats in de RAI. Houden van Klanten heeft 6 kaarten beschikbaar, waarde € 30 per kaart.
Heeft u zin om de beurs te bezoeken, laat het ons uiterlijk vrijdag 5 december weten via feike@houdenvanKlanten.nl. We zullen dinsdag 10 december 3 * 2 kaarten verloten en de kaarten zo snel mogelijk opsturen naar de gelukkige winnaars.

Een persoon kan écht het verschil maken. Óók bij KPN Mobile!
Ik heb in het verleden menig blog geschreven over KPN. En daar zitten heel wat kritische tussen als het gaat om hun dienstverlening en het houden van Klanten. Gisteren moest ik contact opnemen, zo voelt dat vaak vooraf, met de Klantenservice van KPN Mobile om enkele zaken door te nemen.
Lees verder in mijn blog over KPN Mobile

Mooi stuk over het Klanthousiasme team bij Klant Janssen & Janssen
aangeleverd door een relatie

"In september hebben we samen met Feike Cats het startschot gegeven voor een klanthousiaste organisatie. Een bijzonder en leuk proces waar we jullie graag wat meer over willen vertellen. We geven jullie een klein kijkje in de klanthousiaste sessies."
Lees verder over Klanthousiasme bij Janssen & Janssen

Wij wensen alle (mee)lezers een gezellige decembermaand, alvast alle goeds in blakende gezondheid en een super Klantastisch, complimenteus en Klanthousiast 2015!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..