Een persoon kan écht het verschil maken! Óók bij KPN Mobiel - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Een persoon kan écht het verschil maken! Óók bij KPN Mobiel

27 nov 2014

Ik heb in het verleden menig blog geschreven over KPN. En daar zitten heel wat kritische tussen als het gaat om hun dienstverlening en het houden van Klanten. Gisteren moest ik contact opnemen, zo voelt dat vaak vooraf, met de Klantenservice van KPN Mobiel om enkele zaken door te nemen.

De irritatie wordt zeker niet minder als je het keuzemenu moet doorspitten om iemand aan de lijn te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik Karim Bourjel aan de lijn. En hij veranderde in no time mijn beeld van KPN Mobiel. Wat een leuke medewerker. Hij maakte een opmerking over onze bedrijfsnaam en vroeg wat de organisatie deed. Het gesprek werd gelijk leuk en ik werd uitstekend geholpen. Niet alleen deskundig, maar ook oprecht, betrokken en enthousiast. Hij nam de tijd, gaf goede antwoorden, had lef om zijn eigen mening te verkondigen en maakte het een leuk en gezellig gesprek.

Met een enthousiast gevoel hing ik op. Eens te meer werd me duidelijk dat één persoon nog steeds het verschil kan maken. Óók bij een grote organisatie. Klanthousiaste medewerkers stralen dit uit naar collega’s en Klanten.

Koester uw Klanthousiaste medewerkers en gebruik hen als voorbeeld. Betrek ze bij verbeteringen en zet ze in als Ambassadeur. Het heeft aan alle kanten een positief gevolg voor het resultaat. Wat dat betreft hoop ik van harte dat KPN mijn complimenten aan Karim Bourjel wil overbrengen. Hopelijk mag menig Klant door hem geholpen worden!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..