All Secur hier word ik dus niet enthousiast van! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

All Secur hier word ik dus niet enthousiast van!

All Secur hier word ik dus niet enthousiast van!

5 nov 2014

Onlangs liet ik de voorruit van mijn auto vervangen. Ik deed dat via een bekende organisatie. Zij handelde alles af. Met mijn eigen verzekeraar, All Secur, heb ik geen enkele keer contact gehad.

Hoe vreemd is het dan als je enkele weken later onderstaande mail krijgt:
All Secur, hier word ik dus niet enthousiast van!
Er volgt een aantal vragen over hoe ik de afhandeling van All Secur vond en of ik met een cijfer aan wil geven hoe groot de kans is dat ik All Secur aanbeveel. Ook hier lijkt de NPS zijn intrede te hebben gedaan. Zie daarover mijn vorige blog: Net Promoter Scorre slaat de plank mis!

Mevrouw Lagerweij stop aub met de automatische e-mails om te vragen wat Klanten van uw organisatie vinden. In dit geval heb ik zelfs helemaal geen contact met u gehad. De kans dat ik u adviseer neemt daardoor bijzonder snel af. En dat kan toch zeker nooit de bedoeling zijn?

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing