Mooie recensie na afloop van presentatie UWV, Facilicom en Eurest! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Mooie recensie na afloop van presentatie UWV, Facilicom en Eurest!

27 okt 2014

De dag werd besloten met een ludieke lezing ‘Klanthousiasme’ van Klantgerichtheidexpert Feike Cats, die er niet voor schuwde gehakt te maken van begrippen zoals ‘communicatie verbeteren’ ‘transparantie’ en ‘hostmanship’. Met zijn Rotterdamse tongval en zijn onverbloemde taalgebruik, wist hij de lachers op zijn hand te krijgen en gaf hij rake voorbeelden hoe je Klanten gelukkig kunt maken door ‘gewoon normaal’ te doen. Als goede raad voor alle toehoorders gaf hij mee: “Begin intern met lol maken met elkaar, dan volgt de rest vanzelf.” Een aanrader!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..