Nuon beloont Klanten die blijven - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Nuon beloont Klanten die blijven

Nuon beloont Klanten die blijven

13 okt 2014

Complimenten voor Nuon. Ze hebben naar hun Klanten geluisterd. Er is een programma geïntroduceerd waarmee blijvende Klanten beloond worden. Een goed initiatief van Nuon dat ongetwijfeld positief zal overkomen bij Klanten.

Energiebedrijven kampen met een hoog verloop onder hun Klanten. Deze simpele actie zal daar ongetwijfeld een halt toe brengen. Sceptici zullen zeggen dat het geld kost, maar naar mijn idee veel minder dan continu nieuwe Klanten binnen te moeten halen. Het zou mij niet verbazen als Nuon een deel van het marketingbudget hiervoor heeft ingezet. En waarom ook niet?

Marketing in bestaande Klanten rendeert over het algemeen veel sneller. Iedereen weet dat, maar nog steeds weinig organisaties handelen daarnaar. En dat is vreemd. De Klantentrouw van een energiebedrijf is over het algemeen laag. Dat komt onder meer omdat het een low interest programma betreft. Door Klanten nu te belonen als ze blijven, speelt Nuon daar goed op in. Niet spectaculair, maar ongetwijfeld wel effectief en vriendelijk naar bestaande Klanten. En daar gaat het om.

Ga naar Nuon.nl/blijven-loont

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing