Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie september 2014 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie september 2014

4 sep 2014

Aandacht is zo simpel: aangeleverd door een relatie
Ha Feike, bij dit soort dingen moet ik altijd aan jou denken: onze hamster hebben we van de week in laten slapen. Kleinigheidje natuurlijk maar voor mijn kinderen toch een dingetje. Ligt dit vandaag op de deurmat:

Klanthousiasme begint met een visie
Een relatie van ons stuurde een compliment naar een restaurant en kreeg het volgende antwoord.

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw positieve mail. Berichten als de uwe stimuleren ons als team met voortdurende gedrevenheid te blijven presteren. Er is geen restaurant waar je niet een biertje, een biefstuk of de rekening krijgt. Voor ons is het dus belangrijk om te bepalen hoe we ons kunnen onderscheiden. Hoe we dat doen hebben we samengevat in één volzin:

"door een onderscheidend niveau van beleving in gastheerschap, kwaliteit en ambiance te combineren met een uniek lage prijs willen we optimaal voorzien in de wensen en behoeften van onze gasten ten aanzien van een diner zonder hoofdbrekens".

We hebben vervolgens vier concrete toezeggingen geformuleerd. Volgens ons draait een diner bij Le Connaisseur daar om, en als we die verwachtingen niet waarmaken hebben we het niet goed gedaan. Daarom beloven we u vier dingen:

  • Service met een glimlach – wij willen uitblinken in gastvriendelijkheid, van het moment dat u binnenstapt tot het moment dat u afscheid neemt.
  • Uw wensen staan centraal – Le Connaisseur kan alleen succesvol zijn als u tevreden bent. Heeft u een speciale wens, klacht, opmerking of suggestie? Ze zijn welkom. Wat wij willen Le Connaisseur elke dag nóg beter maken. Eigenlijk moet Le Connaisseur een beetje van u zelf worden. Daarom heeft u invloed op de kaart, de service en de keuken.
  • Niet goed? – We willen 100% tevreden gasten. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten en we zoeken samen met u naar een passende oplossing. We willen namelijk graag een goede relatie met u opbouwen, die verder gaat dan het laatste bezoek.
  • Gezellig en sfeervol dineren, in het tempo dat u wenst – Heeft u haast? Laat het ons weten en we zorgen dat u weg kunt op het tijdstip dat u schikt. Redden we dat niet? Dan hoeft u niets te betalen. Wilt u eerst voor- en hoofdgerecht, dan naar de film en dan het nagerecht? Geen probleem. Wilt u juist in rust dineren? Laat ons dat weten en we volgen uw voorkeur.

Nogmaals hartelijk dank voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

Hoe luidt uw Klanthousiaste visie? En kennen alle medewerkers die? En handelen ze er naar?

Even lachen over service
Klik op de afbeelding hieronder om het filmpje te bekijken.

Technologie kan óók helpen bij Klanthousiasme
Tijdens onze vakantie heb ik een aantal leuke zaken op het gebied van technologie ervaren, die zeker bijdragen aan het Klanthousiasme. Lees verder

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..