Tijd voor geen woorden maar daden bij Energiebedrijven - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Tijd voor geen woorden maar daden bij Energiebedrijven

2 sep 2014

Menig energiebedrijf roept al jaren dat ze de Klantgerichtheid gaan verbeteren. Maar volgens een recent onderzoek is het nog steeds slecht gesteld met de service van Energiebedrijven. Het wordt tijd dat ze niet alleen roepen iets te gaan verbeteren, maar het ook echt doen. Geen woorden maar daden dus!

Klik hier om het artikel (.pdf) uit de Consumentengids te lezen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..