Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie juli 2014 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie juli 2014

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie juli 2014

2 jul 2014

HRM in de zorg
Op dinsdag 16 september is Feike Cats dagvoorzitter en keynote spreker bij het congres HRM in de Zorg in Het Spant te Bussum. Het programma is te bekijken op www.hrmindezorg.nl. Houden van Klanten verloot 4 gratis toegangskaarten voor het congres. Wilt u daarvoor in aanmerking komen? Mail voor 10 juli naar feike@houdenvanKlanten.nl.

Schitterend creatief voorbeeld om aandacht vragen voor de veiligheid aan boord
Klik op de afbeelding hieronder om het filmpje te bekijken.

Grappig initiatief
Medewerkers van adviesbureau &samhoud krijgen 250 euro extra vakantiegeld als ze tijdens de zomervakantie hun zakelijke telefoon en e-mail volledig uitschakelen. Loslaten en vertrouwen hebben in je collega’s en je klanten als je er zelf even niet bent, is een van de redenen voor deze maatregel. Bovendien is volledige aandacht voor thuis net zo belangrijk als volledige aandacht op het werk, aldus het adviesbureau. 'Kijk naar de spelers van het Nederlands elftal', zegt oprichter Salem Samhoud. 'Die doen ’s middags ook een dutje. Dat is niet uit luiheid maar om topfit te blijven. Onze mensen moeten ook topfit zijn. Anders hebben klanten er niets aan en heeft het gezin thuis er ook niets aan.

Bron: http://www.mt.nl

Kent u échte voetbalhaters?
Die liever een boek lezen dan naar voetbal kijken? Houden van Klanten verloot 10x Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme onder deze groep. Mail voor 10 juli naar feike@houdenvanKlanten.nl en geef aan of het voor u zelf is of dat u het iemand aan wilt bieden.

Managers niet tevreden met hun personeel. Zou het wellicht ook aan hun zelf kunnen liggen?
Lees hier het nieuwsbericht op HoudenvanKlanten.nl.

Afwezigheidassistent
Komende tijd gaan veel mensen op vakantie. Ideaal is de mogelijkheid om via de afwezigheidassistent in Outlook te laten weten dat u niet bereikbaar bent. Let dan wel even op de tekst, de data en de spelfouten. Staat “de assistent” bij iedereen binnen de organisatie op dezelfde manier ingesteld en zijn over het lezen en afhandelen dezelfde afspraken gemaakt? En weet u zeker dat het info adres snel wordt gelezen als “de vaste lezer” op vakantie is? U zal zien dat het her en der best nog wat aandacht mag krijgen.

Vakantieprikkelingen

  • Stuur uw relaties een ansichtkaartje met groeten uit de plaats van uw organisatie en wens ze een fijne vakantietijd. Kleine moeite en groot plezier.
  • Koop een wegwerpcamera voor alle kinderen van uw medewerkers en organiseer een wedstrijd voor de leukste vakantiefoto met verrassende prijzen.
  • Benut de zomerperiode voor een nieuw initiatief. Benoem een stuurgroep ter verbetering van het Klanthousiasme van uw organisatie. Kies voor afgevaardigden uit de gehele organisatie.
  • Doe eind augustus een welkom thuis actie om een product of dienst extra onder aandacht te brengen.


Hoe simpel is het om ook de presentator zich welkom te laten vallen. Dik compliment voor Janssen & Janssen uit Eindhoven

Komende maand testen wij als vanouds de Klantgerichtheid in Zuid-Europa. De volgende nieuwsbrief ontvangt u daarom begin september. Uw ervaringen blijven uiteraard van harte welkom!

Tot volgende maand!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing