Kan Pertinent Niet - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Kan Pertinent Niet

Kan Pertinent Niet

18 jun 2014

Vrijdag 6 juni 0m 17.53 werd ik gebeld door KPN Zakelijke dienstverlening. Ik gaf aan dat het niet uitkwam. Vrijdag 13 juni deden ze een nieuwe poging. Nu rond 16.30. Opnieuw kwam het niet uit. Woensdag 18 juni 12.49 een derde poging.

Ik neem op met “Goedemiddag, Houden van Klanten met Feike Cats”. Goedemiddag mag ik met de heer Cats spreken. “Als u goed had geluisterd dan had u mijn naam al gehoord”, zo antwoord ik. Ooh, mag ik u wat vragen stellen. “Waarover gaat het?”, vraag ik. Ik wil weten of u tevreden bent. “Waarover”, vraag ik. Met onze dienstverlening. Geen flauw idee wat ik me daarbij voor moet stellen, dus ik zeg “tevreden” in de hoop snel van haar af te zijn.

Ik wil graag nog even de gegevens met u controleren. Ze lepelt Houden van Klanten uit de computer, maar komt vervolgens met een adres waar we al bijna 2 jaar niet meer gevestigd zijn. “Mevrouw, ik krijg maandelijks van uw organisatie een factuur op het juiste adres. Is het niet handig als u de gegevens binnen uw eigen organisatie controleert”, zo vraag ik. Dat had ik beter niet kunnen zeggen, want ik kreeg een uiteenzetting dat dit toch allemaal niet zo makkelijk is. “Oh ja en dan gaan we de Klant maar lastig vallen met dergelijke vragen”, gooi ik nog wat olie op het vuur. Mijnheer ik doe gewoon mijn werk hoor.

Het blijft lastig voor KPN. Ze willen weten of de Klant tevreden is. Als je het al bent dan is dat gevoel na zo’n telefoontje weer heel snel weg. Dat tevredenheid eigenlijk niks garandeert, maar dat het om enthousiaste Klanten gaat, lijkt nog niet tot deze organisatie doorgedrongen. En dat dit begint met enthousiaste medewerkers lijkt helaas ook nog niet tot Directie en Management door gedrongen. Ik wens ze veel wijsheid!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing