Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie mei 2014 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie mei 2014

1 mei 2014

“Bij ons is het best lastig om Klanthousiasme in te voeren”

Ik snap de uitspraak. Toch is het meer een roep om hulp dan dat het niet zou kunnen. De wil van Directie en Management spelen daar een doorslaggevende rol in. Stop even met naar cijfers kijken en geef ruimte voor lol en creativiteit. Hopelijk zet deze nieuwsbrief u een beetje op het goede spoor.

Voor elke organisatie liggen er kansen. Hoe kan het anders dat ook een begrafenisondernemer of een oncoloog enthousiaste Klanten hebben? Dat heeft alles te maken met aandacht.

Een mooi voorbeeld van aandacht
Wat te zeggen van deze aardige agent. Voert zijn vak uit, maar krijgt alleen maar complimenten in plaats van klachten.

En een mooi voorbeeld van verrassen!

Iedereen weet dat het werkt, maar...
Bijgaand mailtje kreeg ik op mijn verjaardag van Avantisport.nl. Hoe simpel kan het zijn. Waarom doet dan bijna niemand dit voor de eigen Klanten? En dat kan in b2b ook probleemloos!

Gefeliciteerd feike!

Om te vieren dat je jarig bent, geven we je 25% extra korting op je volgende bestelling op Avantisport.nl

Gebruik de volgende kortingscode tijdens je bestelling 186d101dd719e7

De kortingscode is 14 dagen geldig.

Veel shop plezier namens het Avantisport Team!

En wat te zeggen van dit voorbeeld
Ha Feike, bij dit soort dingen moet ik altijd aan jou denken: onze hamster hebben we van de week in laten slapen. Kleinigheidje natuurlijk maar voor mijn kinderen toch een dingetje. Ligt dit vandaag op de deurmat:


(Klik op de afbeeldingen voor een grote versie)

Hoe simpel kan aandacht zijn? Bij elke gelegenheid en op elk niveau!

De stap van tevreden naar enthousiast
Die hoeft niet groot te zijn, maar de gevolgen in enthousiasme en opbrengst kunnen mega zijn! Veel succes en plezier!

Lees meer

Tot volgende maand!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..