Hier word je vrolijk van! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Hier word je vrolijk van!

26 mrt 2014

Een goede relatie bracht onlangs een bezoek aan restaurant Le Connaisseur in Eindhoven. Hij was heel enthousiast over de ontvangst, het eten en de bediening en stuurde een mailtje om ze te bedanken en te complimenteren. De reactie van het restaurant was bijzonder. Lees en geniet!


Hartelijk dank voor uw bezoek en uw positieve mail. Berichten als de uwe stimuleren ons als team met voortdurende gedrevenheid te blijven presteren. Er is geen restaurant waar je niet een biertje, een biefstuk of de rekening krijgt. Voor ons is het dus belangrijk om te bepalen hoe we ons kunnen onderscheiden. Hoe we dat doen hebben we samengevat in één volzin:

"door een onderscheidend niveau van beleving in gastheerschap, kwaliteit en ambiance te combineren met een uniek lage prijs willen we optimaal voorzien in de wensen en behoeften van onze gasten ten aanzien van een diner zonder hoofdbrekens".

We hebben vervolgens vier concrete toezeggingen geformuleerd. Volgens ons draait een diner bij Le Connaisseur daar om, en als we die verwachtingen niet waarmaken hebben we het niet goed gedaan. Daarom beloven we u vier dingen:

Service met een glimlach – wij willen uitblinken in gastvriendelijkheid, van het moment dat u binnenstapt tot het moment dat u afscheid neemt.

Uw wensen staan centraal – Le Connaisseur kan alleen succesvol zijn als u tevreden bent. Heeft u een speciale wens, klacht, opmerking of suggestie? Ze zijn welkom. Wat wij willen Le Connaisseur elke dag nóg beter maken. Eigenlijk moet Le Connaisseur een beetje van u zelf worden. Daarom heeft u invloed op de kaart, de service en de keuken.

Niet goed? – We willen 100% tevreden gasten. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten en we zoeken samen met u naar een passende oplossing. We willen namelijk graag een goede relatie met u opbouwen, die verder gaat dan het laatste bezoek.

Gezellig en sfeervol dineren, in het tempo dat u wenst* – Heeft u haast? Laat het ons weten en we zorgen dat u weg kunt op het tijdstip dat u schikt. Redden we dat niet? Dan hoeft u niets te betalen. Wilt u eerst voor- en hoofdgerecht, dan naar de film en dan het nagerecht? Geen probleem. Wilt u juist in rust dineren? Laat ons dat weten en we volgen uw voorkeur. * binnen de grenzen van onze openingstijden.

Hoe duidelijk kan het zijn? Zowel voor medewerkers als gasten. Prachtig opgezet en in de praktijk door de gast dus ook zo beleefd. Een dikke warme douche voor Le Connaisseur. Die hebben geen hulp nodig van Houden van Klanten.

PS: Met dank aan Koos Groenewoud!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..