Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie februari 2014 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie februari 2014

6 feb 2014

Leuk en een aanbeveler!
Bijgaand bericht zond ik aan Restaurant Reeuwijkse Hout:

Beste mensen,

Gisterenavond hebben we met 4 man bij jullie gegeten. Een vet compliment voor het geheel. Top bediening, lekker eten en een gezellige sfeer. Jullie mogen trots zijn op dat resultaat!

Met Klanthousiaste groet,

Feike Cats, www.houdenvanKlanten.nl


Het antwoord was ook leuk:

Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor het compliment, wat fijn dat u ons hierover bericht, wij delen dit met onze collega's.

Graag tot ziens in het Reeuwijkse Hout.


Ook leuk: super gave recensie in ledenblad van de NOAB!
Klik hier om de recensie te lezen op houdenvanKlanten.nl

Procedures prima, maar laat ze niet ten koste gaan van Klanthousiasme!
Lees en huiver op een mailwissel met een webshop waar mijn kortingscode niet werkte:

Hallo Feike,

Ik heb van mijn collega begrepen dat de kortingscode ts-comeback-10 niet pakte? Ik heb het net getest, echter werkt deze gewoon. Misschien heb je een spatie teveel getypt of iets anders verkeerd ingetoetst? (is ook hoofdlettergevoelig etc). Helaas kan ik nu niks meer aanpassen daar alles is afgerond. Volgende keer beter.


Begrijp ik hieruit dat u verder niks wilt doen? Daar kan ik niet erg enthousiast van worden.
Zo ga je toch niet met Klanten om?

Beste Feike,

Mijn welgemeende excuses maar ik kan nu helaas niks meer aan deze situatie veranderen daar alles al is afgerond. De code moet direct en correct worden ingevoerd dan word het meteen verrekend. Achteraf kan ik hier helaas niks meer aan veranderen, het is hoofdletter en spatiegevoelig zoals ik al eerder vermeldde het moet exact ingevuld worden zoals je de code hebt gekregen: ik heb het zelf nog getest in de shop en het werkt gewoon. Sorry voor het ongemak,


Ik vind het een beetje flauw antwoord om eerlijk te zijn. Ik had het verschil gewoon terug gestort en ons op deze wijze een goed gevoel te geven.

Zonde van de gemiste kans!

Beste Feike

Sorry maar dit is echt voor ons een belangrijke bedrijfsregel waar we niet van afwijken het brengt teveel kosten met zich mee vergeten codes achteraf te verwerken daar kunnen we gewoon echt niet aan beginnen want dan kunnen we beter met de codes stoppen en dan benadelen we weer de mensen die de codes wel zorgvuldig noteren en invullen. Ik hoop toch echt op je begrip!


Daar zien ze me dus nooit meer terug! Hoe is het met uw procedures gesteld?

Enquête ABN AMRO rijp voor de leukste thuis!
Klik hier om de enquete te lezen op houdenvanKlanten.nl

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..