Ook bij De Efteling gaat er wel eens wat mis - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Ook bij De Efteling gaat er wel eens wat mis

15 jan 2014

Lees onderstaande mailwisseling en leer waar het beter kan!

Geachte heer, mevrouw,

Laat ik beginnen met het feit dat ik diep respect heb voor de organisatie de Efteling. Wat een bijzonder park is het toch. De verzorging, reinheid en sfeer van het park zijn geweldig. Het is bijzonder dat al het personeel altijd vriendelijk is.

Aangezien ik denk dat u streeft naar perfectie, wil ik u toch onderstaande mededelen.

Bovenstaande maakt dat wij ieder jaar uitkijken naar het geplande dagje Efteling.

Bij de eerste attractie werd ons aangeboden een usb stick aan te schaffen om alle actie attractiefoto's op te slaan. Het idee is fantastisch vandaar dat wij dit ook direct hebben gedaan.

Wat wij ons niet realiseerde is dat je op een drukke (misschien wel te drukke) dag maar in een enkel attractie kunt gaan. Dit betekent dan ook dan ook dat je nooit een usb stick kunt laden met veel verschillende foto's. Dit was natuurlijk een domper. Daarbij komt dat we de wachtrij bij de Droomvlucht hebben aanvaard, mede met het idee dat we dan in ieder geval een leuke foto van ons gezin zouden hebben. Nu bleek dat de Droomvlucht niet meedoet met de 'foto usb actie'.

Dit begrijp ik echt niet en vind het ook niet des Eftelings om dit op deze manier te organiseren.

Ik hoop dat u wat met bovenstaande feedback kunt.

Met vriendelijk groet,

 

Beste mevrouw……..,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw mail. Uw bericht staat bij ons geregistreerd onder nummer …...

Aan de afhandeling van uw correspondentie besteden wij de uiterste zorg. Binnen de Efteling streven wij ernaar iedere mail van onze bezoekers binnen 3 werkweken te beantwoorden. Wij vertrouwen erop u zo spoedig mogelijk nader te kunnen berichten.

Met vriendelijke groeten,

De Efteling BV

 

Noot van Houden van Klanten: waarom kan dit niet binnen 1 week? Het is toch één keer een inhaalslag doen en dan bijhouden? Als je dan net iets sneller reageert dan de aangegeven week sta je al met 1-0 voor. Beloftes in tijd moet je altijd nakomen, liefst nog iets sneller!

De mail direct antwoorden kan ook en dan de vraag stellen: “hoe zou u willen dat het wordt opgelost?”. Je kent dan gelijk de verwachting van de Klant.

Geachte heer, mevrouw,

Op .. oktober jl. stuurde ik u onderstaande mail. In het automatische antwoord, wat volgde op deze mail, streeft u ernaar om een mail binnen 3 weken te beantwoorden. Het is nu ruim 6 weken geleden en tot op heden geen reactie op mijn mail.
Dit vind ik erg teleurstellend!

 

Ongelooflijk zonde!

En wat te zeggen van deze foto (met dank aan een relatie)?

Let op de tijden!



Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..