Verslag van middag “Wat wil de Klant”, georganiseerd door Management Boek - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Verslag van middag “Wat wil de Klant”, georganiseerd door Management Boek

Verslag van middag “Wat wil de Klant”, georganiseerd door Management Boek

18 dec 2013

Relaties, daar draait het om en je krijgt ze door je klant te verleiden, enthousiasmeren en door zelf dienstbaar te zijn. Vanuit deze invalshoeken vertellen Daniëlle de Jonge, Feike Cats en Paul Moers hoe je klantgerichter kunt zijn, tijdens het boekevent Wat wil de klant?!

Lees verder op managementboek.nl

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing