Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie december 2013 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie december 2013

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie december 2013

4 dec 2013

Verloting kaarten “Miljonairsbeurs”

Op 13, 14 en 15 december vindt de beurs Masters of LXRY plaats in de RAI. Houden van Klanten heeft 4 kaarten (t.w.v. € 30) beschikbaar. Heeft u zin om de beurs te bezoeken? Laat het ons uiterlijk vrijdag 6 december weten op feike@houdenvanKlanten.nl. We zullen maandag 9 december 2 x 2 kaarten verloten en de kaarten zo snel mogelijk opsturen naar de gelukkige winnaars!

Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme

Bijzonder trots zijn we op de mooie recensies die over het boek zijn geschreven. Een aantal is terug te vinden op managementboek.nl, alwaar het boek inmiddels op de 120e positie is beland!

Bijgaande recensie ontving ik afgelopen week:

Wat is het centrale idee?
Wanneer je mensen vraagt over welke organisaties ze enthousiast zijn, dan komen ze altijd met een verhaal. Als alles naar verwachting loopt, is de klant tevreden. Maar dat is niet genoeg. Er moet iets bijzonders gebeuren om van een ervaring een verhaal te maken. Het is de kunst om te achterhalen waar de klant precies enthousiast van wordt.  En dat kan vaak met héél eenvoudige dingen.

Waarom moet je het lezen?
Cats schrijft vanuit zijn persoonlijke ervaringen en zijn passie voor klantenbeleving. In zijn boek brengt hij geen strategische concepten, noch wetenschappelijk onderbouwde modellen, maar wel talloze concrete voorbeelden en anekdotes. Net daarom is het een heel bruikbaar instrument voor leiders: het vormt een soort handleiding om medewerkers te inspireren en om ze op een zeer toegankelijke manier bewust te maken van de mogelijkheden om te scoren bij klanten.

Stéphanie 't Felt – www.onestone.be

 

Wellicht is het een leuk idee om Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme met kerst cadeau te geven? In dat geval wijzen we u graag op onze decemberactie. Iedereen die het boek in december aanschaft, maakt kans op een gratis presentatie van Feike Cats. De actie loopt tot en met 31 december 2013. Klik hier om het boek aan te schaffen of cadeau te geven.

Prachtig

Beste familie ...,

U heeft bij ons een reis geboekt naar Sicilië in augustus.
Graag willen wij u als vaste klant extra in het zonnetje zetten.

Daarom ontvangt u van Enotria een gratis diner voor 4 personen bij Duca di Castelmonte.
Op de voucher zal dit vermeld worden en dan kunt u ter plaatse een dag kiezen voor het diner.

Ongeveer twee weken voor vertrek ontvangt u van ons de reisdocumenten. Enotria Travel wenst u alvast een hele fijne vakantie toe. Als u nog vragen heeft, dan kunt u even bellen of mailen.

Met vriendelijke groeten/Cordiali Saluti,
Kristel Spruit

 

Aangeleverd door een relatie: “mijn belevenissen in een Belgisch ziekenhuis!”

Wat er vooraf ging:

Op 21 juli is, na een botsing in de vrije val (ik ben in mijn vrije tijd instructeur parachutespringen) met een leerling, mijn schouder uit de kom geraakt. Heel vervelend en het was ook een uitermate pijnlijke aangelegenheid. Tel daarbij op dat ik ongeveer 7-8 seconden buiten westen ben geweest, ja, in de vrije val (slecht moment). Overigens heb ik een apparaat in mijn uitrusting zitten die mijn parachute op een bepaalde hoogte opent als ik het niet doe of kan. Klik hier om verder te lezen

Wij wensen alle (mee)lezers een gezellige decembermaand, alvast alle goeds in blakende gezondheid en een super Klantastisch, complimenteus en Klanthousiast 2014!

Tot volgend jaar!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing