Aangeleverd door een relatie: mijn belevenissen in een Belgisch ziekenhuis! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Aangeleverd door een relatie: mijn belevenissen in een Belgisch ziekenhuis!

Aangeleverd door een relatie: mijn belevenissen in een Belgisch ziekenhuis!

19 nov 2013

Wat er vooraf ging:

Op 21 juli is, na een botsing in de vrije val (ik ben in mijn vrije tijd  instructeur parachutespringen) met een leerling, mijn schouder uit de kom geraakt. Heel vervelend en het was ook een uitermate pijnlijke aangelegenheid. Tel daarbij op dat ik ongeveer 7-8 seconden buiten westen ben geweest, ja, in de vrije val (slecht moment). Overigens heb ik een apparaat in mijn uitrusting zitten die mijn parachute op een bepaalde hoogte opent als ik het niet doe of kan.

De stappen:

  • 29 juli Huisarts
  • Midden augustus echo, ter plekke gevolgd door een röntgenfoto.
  • 26 augustus bespreken van de röntgenfoto met Orthopedisch Chirurg
  • 9 september MRI
  • 13 september bespreken uitslag MRI met Orthopedisch Chirurg. Hij wist mij tot mijn opluchting te vertellen dat er geen blijvende schade zou zijn. Tijd zou de zaak verbeteren.

Begin oktober had ik nog steeds last en via via was ik op de hoogte van een Belgisch Orthopedisch Chirurg die ook Skydiver was geweest en als een autoriteit geldt op het gebied van schouderproblemen.
Via Agis een machtiging aangevraagd om me te mogen laten behandelen in het buitenland.
De documenten konden niet per mail worden opgestuurd. Ik heb ze per post verzonden.
In de bevindingen, de rapportage van de Ortopeed naar mijn huisarts, bleek dat hij stelde dat ik een Frozen Shoulder had. Dit heeft hij nooit gemeld in de twee gesprekken die ik met hem heb gevoerd!

Op 24 oktober ben ik naar Antwerpen gegaan. Ik hoefde geen afspraak te maken, was er drie kwartier te vroeg en mocht op dat moment gelijk doorlopen. Na 20 seconden werd de diagnose gesteld: Frozen Shoulder. Om hierin verbetering te brengen was een korte narcose noodzakelijk. Tijdens die narcose werd de arm geforceerd naar alle kanten bewogen om meer bewegingsvrijheid te krijgen. Op zijn vraag of ik de week erop kon voor deze narcose knikte ik bevestigend maar verzocht ook of het vandaag nog kon.
Eén telefoontje later bleek dat dat kon. Sterker nog: over anderhalf uur. Dat ik niet helemaal nuchter was werd afgedaan met een knipoog, 'skydivers hebben sterke magen...' Op mijn vraag of ik naar huis kon rijden zei hij dat de meesten dat wel konden. Ook als ze even daarvoor onder narcose waren geweest.

Ik moest wel een voorschot betalen van € 300. In het hele ziekenhuis was geen internettoegang en ik moest overboeken naar mijn betaalrekening om te kunnen betalen. Na een hoop gepruts zei iemand, die ging over het betalen, of ik een pasje van Agis bij me had. Die had ik. Daarna zei ze dat het voorelkaar kon worden gemaakt zonder mijn betaling.

Het verplegend personeel was super aardig en ik kreeg ook de waarschuwing rustig aan te rijden na de ingreep. Om half twaalf werd ik inderdaad geholpen en uiteindelijk reed ik om vier uur van een onbetaalde ziekenhuisparkeerplaats naar huis.

Complimenten voor de chirurg (en ook voor alle andere personeelsleden) voor het snelle handelen en de dame van de betalingen die zorgde voor een behandeling op rekening. De uitslag van Agis of er een vergoeding zou komen voor deze behandeling moet ik nu nog ontvangen...

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing