Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2013 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2013

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2013

4 nov 2013

Belonen werkt veel beter dan straffen

Een uitspraak die iedereen zal ondersteunen, maar in de praktijk blijkt het maar te moeilijk om er ook consequent naar te handelen. Een relatie van ons ontwikkelde een geweldige app ter bevordering van veiligheid in verkeer. De app is ontwikkeld met het oog op het feit dat belonen veel motiverender werkt dan straffen. Kijk en geniet!

Veiligheid op de weg. Er is volgens IJsberg Consultants niets belangrijker dan dat. Daarom hebben zij een aantal regels gesteld die het meedoen in de Positive Drive actie spannend maken op het moment dat dat kan. Zo krijg je geen (s)miles wanneer je te hard rijdt kun je de game alleen maar spelen wanneer je stilstaat en ontvang je geen extra’s wanneer je je niet aan de regels houdt. Want spelen en winnen is leuk, maar dan wel verantwoord en veilig. Voor jou én je mede weggebruikers. Op www.positivedriveapp.com kunt u zien hoe eenvoudig het is.

Echt een geweldig initiatief!

Efficiency & Klantgerichtheid

Dat efficiency en Klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, bewijst de KLM met bijgaand initiatief. Ik hoop van harte dat het slaagt. In iedere organisatie zijn dergelijke initiatieven te verzinnen. Daag uw medewerkers uit. U zal zien dat het werkt!

Middagseminar wat wil de Klant dinsdag 17 december


Er valt veel te zeggen over de klant, klantbeleving en klantgerichtheid. Het hangt deels af van de bril waarmee je naar deze onderwerpen kijkt, de organisatie waar je voor werkt, én uiteraard de klant aan wie je een product of dienst levert.

Tijdens dit middagseminar kijken 3 Klantkenners met veel ervaringen op het gebied van 'de Klant' en 'Klantbeleving' ieder op hun eigen wijze en vanuit de inzichten uit hun laatste boek naar deze onderwerpen. "Hoe verleid je de Klant?" (door Daniëlle de Jonge) "Waar wordt de Klant enthousiast van?" (door Feike Cats)

Hoe wordt uw organisatie echt dienstbaar én levert dat meer marktaandeel op door Paul Moers? Onder leiding van Rupert Parker Brady gaan wij u opnieuw veel inspiratie en praktische kennis aanreiken. Laat u vooral weer verrassen én gericht inspireren. Meer informatie en inschrijven kan op http://bit.ly/17dpfQk

Relaties van Houden van Klanten ontvangen 20% korting voor deze middag. U kunt daarvoor bijgaande link gebruiken: http://bit.ly/16PiwlD.

Simpel en leuk

Beste heer/mevrouw,

Vandaag bezorg ik bij u een pakket van Van Dijk Educatie B.V., met barcode 3SVDS1355083400. Kijk op MijnPakket om te zien hoe laat ik bij u langskom.

Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kunt u vandaag voor 22.00 uur een keuze maken voor een tweede bezorgafspraak.

Maakt u geen keuze, dan kom ik morgen nog een keer bij u langs (m.u.v. zon- en feestdagen).

Met vriendelijke groet,

Uw PostNL Pakketbezorger


Tot volgende maand!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing