Complimenten voor Luminus uit België - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Complimenten voor Luminus uit België

Complimenten voor Luminus uit België

4 nov 2013

Geniet van bijgaande mailwisseling. Dezelfde dag de eerste reactie op mijn mail en de volgende dag de oplossing. Dit is een mooi voorbeeld van Klanthousiast reageren.

Niet moeilijk doen, maar handelen. Iedereen kan dit. Geef medewerkers daarvoor de ruimte. Dat betaalt zich dubbel en dwars terug. Bij Luminus begrijpen ze dat. Hartelijk dank en ga zo door!

Beste dames en heren,

U stuurde mevrouw E. Cats op de ….laan te Vlaardingen te Nederland een ingebrekestelling.

Zoals reeds eerder aangegeven, willen wij uiteraard betalen, maar dan wel als de factuur correct is. Uw factuur loopt namelijk tot en met 2 september 2013 en mevrouw Cats woont sinds 1 augustus 2013 niet meer op dat adres.

Derhalve verzoeken wij u een nieuwe factuur te versturen over de juiste periode.

Met vriendelijke groet,

Feike Cats (zoon van mevrouw E. Cats)

Reactie binnen enkele uren

Beste mevrouw Cats (dat ze een zoon voor een mevrouw aanzien vergeven we ze)

U meldt ons dat u een ingebrekestelling heeft ontvangen.

We hebben uw vraag om de einddatum op slotafrekening te corrigeren naar de dienst verhuis doorgestuurd. Zij volgen dit verder op en contacteren u voor meer informatie als dit nodig is.

U mag er zeker van zijn dat wij uw vraag zo snel mogelijk behandelen. We danken u voor uw begrip.

Voor bijkomende informatie kan u ons steeds contacteren.

Met vriendelijke groeten

Katja

Luminus klantendienst

Reactie de volgende dag

Beste heer Cats,

Wat betreft de Spechtenlaan 7 te Kapellen wil ik u doorgeven dat ik de openstaande facturen heb geannuleerd. Hiervoor ontvangt u dus creditnota’s.

Er zal een nieuwe slotafrekening worden opgemaakt met de correcte overnamedatum.

Waarom hebben we een andere datum gebruikt? Op het overnamedocument van het IMMO-kantoor stond enkel een datum bij de handtekening niet bij de overnamedatum. Ook is het zo dat het document bij ons moet zijn binnen de 14dagen zodat wij de correcte datum kunnen respecteren. Wij hebben namelijk verplichtingen tov uw netbeheerder. We mogen maar beperkt terug in het verleden gaan met de overnamedatum.

Gezien u altijd correct geweest bent in het verleden ga ik het uiteraard voor u rechtzetten en maak ik graag een uitzondering.

Indien u nog vragen heeft mag u me altijd contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Veerle Bammens

Klantenadviseur

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing