Is het Algemeen Dagblad écht de krant van wakker Nederland? - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Is het Algemeen Dagblad écht de krant van wakker Nederland?

Is het Algemeen Dagblad écht de krant van wakker Nederland?

8 okt 2013

Dat is het eerste dat er bij me opkwam toen ik gisteren onderstaande mail in mijn mailbox vond. U moet weten dat wij al een lange periode abonnee zijn van het Algemeen Dagblad. Meer dan eens irriteer ik me aan de aanbiedingen die de marketingafdeling verzint om aan nieuwe abonnees te komen.

Wat doen ze dan voor ons, de trouwe abonnees? Daarvoor hebben ze lezersaanbiedingen uitgevonden. Maar dat is volgens mij toch iets anders. Lezers kunnen ook mensen zijn die de krant los kopen. Maar als je als trouwe abonnee wordt benaderd om als “oud lezer” 4 weken de krant gratis te mogen ontvangen dan gaat er ergens toch iets behoorlijk mis bij het Algemeen Dagblad.

Dan ben je bepaald niet de krant van wakker Nederland zoals jarenlang de slogan luidde. Nu hanteren ze sinds kort de slogan: “wij zijn het AD”. Naar mijn idee bepaald geen gelukkige keuze als je weet dat Ajax al sinds jaar en dag “wij zijn Ajax” gebruikt. Maar dat terzijde.

Het wordt hoog tijd om de krant op te zeggen. Ongetwijfeld dat ik dan gebeld word om te verlengen en 4 weken gratis de krant te mogen lezen.

Wanneer worden grotere organisaties nou eens wakker? Nieuwe Klanten werf je het makkelijkst via enthousiaste bestaande Klanten en niet door met aanbiedingen te stunten waar de bestaande Klant juist wordt vergeten. Zo moeilijk is dat toch niet?

Bij één ding hadden ze het inderdaad bij het rechte eind: ik ben inmiddels inderdaad een oud(e) lezer!

Speciaal voor u als oud-lezer: 4 weken gratis het AD thuisbezorgd.
Wordt deze mail niet goed weergegeven? Bekijk 'm online

 

 

Geachte heer Cats,

Het AD is vernieuwd. We maken scherpere keuzes en we presenteren het nieuws nog overzichtelijker. Iedere dag verrassen we u met eigen verhalen. Helder, eerlijk en soms gewoon leuk.

Speciaal voor u als oud-lezer: 4 weken gratis het AD thuisbezorgd.

  • Elke dag op uw deurmat, PC, tablet en smartphone
  • Kostenloos en vrijblijvend
  • Bezorging stopt automatisch

Ik wens u alvast veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Christiaan Ruesink, hoofdredacteur AD

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing