Workshop Social Media en Klanthousiasme! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Workshop Social Media en Klanthousiasme!

4 okt 2013

Het verschil tussen tevreden en enthousiast!

Afgelopen vrijdag mocht ik spreken op een bijeenkomst voor Facilicom Facility Solutions in een prachtig hotel op de Veluwe. Ik was ruim op tijd en installeerde mijn spullen. Ik wilde nog even wat eten en liep naar de eetzaal.

Een vriendelijke dame vroeg me van welke groep ik was. Ik gaf aan dat ik spreker was bij Facilicom en dat ik alleen maar 2 broodjes met wat beleg wilde. Of zij dat kon regelen. Dat moest wel lukken. Als ik over 5 minuten terugkwam zou het klaar staan. Zo gezegd, zo gedaan. En inderdaad, er stond een bordje met 2 puntjes en wat ham en kaas. Ik bedankte haar voor de snelle service en vroeg haar wat ze van me kreeg. Die vraag was lastig, want dat wist ze niet precies. Ze vroeg daarom of ze het op mocht schrijven bij de groep. En daarmee was een en ander opgelost.

Toen ik wegliep bedacht ik me weer eens hoe dicht tevreden en enthousiast bij elkaar liggen. De inkoopwaarde van de broodjes zal niet meer bedragen dan € 0,75. Wat zou het leuk zijn geweest als ze had gezegd dat het hotel de broodjes mij graag aanbood.

Ik had dit dan vol enthousiasme aan de groep met 100 dienstverleners verteld. Mogelijk op Facebook gezet en ook getwitterd. Maar in dit geval blijft het een bij een tevreden Klant. Alles verliep zoals ik verwachtte. Niks meer en niks minder.

Klanthousiaste organisaties zorgen dat medewerkers de vrijheid hebben om Klanten enthousiast te maken. Reken maar dat medewerkers dat heel leuk vinden en er geen misbruik van maken. Met veel enthousiaste medewerkers en Klanten tot gevolg. Dat kan bij iedere organisatie. Veel succes!

26 november: open workshop Klanthousiasme en Social Media

Dat Social Media een grote invloed kunnen hebben op Klanthousiasme zal iedereen wel weten. Maar hoe moet je hier mee omgaan? Wat zijn de do’s en dont’s en de tips en trucs? Hoe krijg je Klanten enthousiast met gebruik van Social Media?

Klantgerichtheidsspecialist Feike Cats nodigt u van harte uit voor een open workshop op dinsdag 26 november van 14.00 tot 17.00. De workshop vindt plaats in Delft. Deelname kost € 395 exclusief 21% BTW. Voor iedere tweede extra deelnemer betaalt u € 250 exclusief 21% BTW.

Inschrijven of meer informatie? Stuur een mail aan feike@houdenvanklanten.nl. Ook een ideale mogelijkheid om met vakgenoten informatie uit te wisselen.


Vijf kaarten beschikbaar voor presentatie in Zwolle

Op donderdag 31 oktober zal Feike Cats gastspreker zijn op een sales en marketing meeting voor managers en ondernemers van Flevum Forum Network. De middag duurt van 15.45 tot 18.00. Houden van Klanten heeft voor deze middag 5 kaarten beschikbaar.

Wilt u in aanmerking komen voor een kaart. Stuur uiterlijk 18 oktober een mail naar Feike@houdenvanklanten.nl met in de onderwerpregel 31 oktober. Wij verloten maandag 21 oktober de kaarten.
Meer informatie vindt u op flevum.nl

Hoe zou u willen dat een klacht wordt opgelost?

De belangrijkste vraag die iedereen aan een Klant zou moeten stellen als de Klant een klacht heeft. Zo kent u direct de verwachtingen van de Klant. Essent stelt de vraag op hun online klachtenformulier. Hoe doet u dat binnen uw organisatie?


Simpel en zó leuk!





 

Tot volgende maand!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..