Het verschil tussen tevreden en enthousiast! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Het verschil tussen tevreden en enthousiast!

Het verschil tussen tevreden en enthousiast!

3 okt 2013

Afgelopen vrijdag mocht ik spreken op een bijeenkomst voor Facilicom Facility Solutions in een prachtig hotel op de Veluwe. Ik was ruim op tijd en installeerde mijn spullen. Ik wilde nog even wat eten en liep naar de eetzaal.

Een vriendelijke dame vroeg me van welke groep ik was. Ik gaf aan dat ik spreker was bij Facilicom en dat ik alleen maar 2 broodjes met wat beleg wilde. Of zij dat kon regelen. Dat moest wel lukken. Als ik over 5 minuten terugkwam zou het klaar staan. Zo gezegd, zo gedaan. En inderdaad, er stond een bordje met 2 puntjes en wat ham en kaas. Ik bedankte haar voor de snelle service en vroeg haar wat ze van me kreeg. Die vraag was lastig, want dat wist ze niet precies. Ze vroeg daarom of ze het op mocht schrijven bij de groep. En daarmee was een en ander opgelost.

Toen ik wegliep bedacht ik me weer eens hoe dicht tevreden en enthousiast bij elkaar liggen. De inkoopwaarde van de broodjes zal niet meer bedragen dan € 0,75. Wat zou het leuk zijn geweest als ze had gezegd dat het hotel de broodjes mij graag aanbood.

Ik had dit dan vol enthousiasme aan de groep met 100 dienstverleners verteld. Mogelijk op Facebook gezet en ook getwitterd. Maar in dit geval blijft het een bij een tevreden Klant. Alles verliep zoals ik verwachtte. Niks meer en niks minder.

Klanthousiaste organisaties zorgen dat medewerkers de vrijheid hebben om Klanten enthousiast te maken. Reken maar dat medewerkers dat heel leuk vinden en er geen misbruik van maken. Met veel enthousiaste medewerkers en Klanten tot gevolg. Dat kan bij iedere organisatie. Veel succes!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing