Van tevreden naar ambassadeur in 2009  - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Van tevreden naar ambassadeur in 2009

22 jan 2009

Als u er in slaagt om één stap verder te gaan, namelijk door van de Klant een enthousiaste Klant te maken, verhoogt dat de Klantentrouw aanzienlijk. Hoe dat kan? Door naar verwachtingen te vragen en die te overtreffen. En door het geven van onverwachte aandacht.

Klanten verliezen heeft een forse impact op het rendement van uw organisatie. Investeren in hoge(re) Klantentrouw is uitermate rendabel. Zo is aangetoond dat een daling van het Klantenverloop met 5% een rendementsstijging van 25 tot 85% kan betekenen. We hebben het dan niet over een stijging van de omzet, maar de winstgevendheid van de organisatie.

Wellicht een mooi startpunt voor uw aanpak in 2009.

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..