UPC moet zich héél diep schamen! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

UPC moet zich héél diep schamen!

27 sep 2013

In januari 2013 schreef ik een blog over ervaringen met UPC in verband met een gevaarlijke situatie met een UPC-kastje. Helaas leverde meerdere keren contact met UPC niet het gewenste resultaat behalve wat loze toezeggingen, die zoals eerder niet werden nagekomen.

We besloten het over een andere boeg te gooien en een brief aan de Directeur te sturen. En zie daar, binnen een dag werden we gebeld. Er kwam een fantastisch verhaal dat de kast besteld moest worden. Was dat dan niet al lang gedaan naar aanleiding van eerdere meldingen? Dat kon best wel eens een week of 6 duren. Zo gezegd zo gewacht, maar u snapt het al, geen nieuw kastje. Een telefoontje leverde geen resultaat op.

Dan maar eens een brief sturen aan de Directeur op Houden van Klanten papier. Opnieuw werden we snel gebeld door een aardige mijnheer. Hij begreep er niks van, want er was aan een andere partij al lang opdracht gegeven om de kast te vervangen. “Dat zou best kunnen”, zo zei mijn vrouw. “Maar dat is nog niet gebeurd.” Hij ging er werk van maken. Inmiddels vragen wij ons af wat ze daar bij UPC onder verstaan, want er ging weer een aantal maanden voorbij zonder dat er iets gebeurde.

De aardige man maar weer eens een mail gestuurd en hij belde keurig terug. "Wat zou nu zijn verhaal zijn", vroeg ik me af. "Tsja, dat is inderdaad gek. Et had toch al lang vervangen moeten zijn". "Dan zijn we het daar in ieder geval over eens", zo liet mijn vrouw weten. Hij zou er werk van maken. Waarschijnlijk zou het zaterdag ??????? plaatsvinden. Logisch natuurlijk. Morgen is het zaterdag. Zou het dan echt gaan gebeuren na bijna 10 maanden proberen om UPC te helpen een gevaarlijke situatie op te lossen. Waarom heb ik zo’n gevoel dat het niet zo is?

UPC moet zich diep schamen, want 8 telefoontjes, meerdere e-mails, 2 brieven aan de directeur en vele toezeggingen verder staat het kastje nog steeds het zelfde.

Wordt waarschijnlijk vervolgd!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..