Volg Houden van Klanten
Tweets van @HoudenvKlanten
Recensie van Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme
"Met veel passie, plezier en klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien"
Recensie van Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme
Hebben uw medewerkers plezier in hun werk? Nee? Dat is dan niet zo mooi, want juist een medewerker (of leverancier) die het naar zijn zin heeft presteert beter en kan het verschil maken tussen een tevreden en een enthousiaste Klant.
Cats constateert dat helaas weinig ondernemingen échte medewerkerstevredenheid als doel opnemen in de bedrijfsplannen. Veelal zijn we bezig met het vinden van nieuwe Klanten en besteden we bar weinig aandacht aan de bestaande relaties. Jammer, want een echt enthousiaste Klant kan u veel extra omzet bezorgen.
Volgens de schrijver worden onze Klanten vaak met onzinnige enquêtes bestookt die nauwelijks bruikbare informatie opleveren. Met slechts vier vragen wordt veel meer bereikt:
- Zou u opnieuw voor ons kiezen?
- Zou u onze organisatie aanbevelen?
- Wat zou u in mijn plaats doen?
- Waar wordt u enthousiast van?
Met dit boek biedt hij de lezer praktische inspiratie op het gebied van Klanthousiasme en laat zien hoe u uw Klanten aan u kunt binden.
Titel: | Het inspiratieboek voor Klanthousiasme Een enthousiaste Klant heeft een verhaal! |
Auteurs: | Feike Cats |
Uitgeverij: | www.houdenvanklanten.nl |
ISBN: | 9789082067606 |
Prijs: | € 23,85 |
* Ian van der Pool MFM is Hogeschooldocent Imagineering & International Facility Management aan de NHTV Hogeschool in Breda, eigenaar van VisionFM en associate partner bij CMCompany. Hij schrijft boekrecensies op persoonlijke titel.
Waardering: | ***** |
Conclusie: | Een absolute aanrader voor iedereen die de Klant hoog in het vaandel heeft staan. |