Recensie van Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Recensie van Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme

5 aug 2013

Hebben uw medewerkers plezier in hun werk? Nee? Dat is dan niet zo mooi, want juist een medewerker (of leverancier) die het naar zijn zin heeft presteert beter en kan het verschil maken tussen een tevreden en een enthousiaste Klant.

Cats constateert dat helaas weinig ondernemingen échte medewerkerstevredenheid als doel opnemen in de bedrijfsplannen. Veelal zijn we bezig met het vinden van nieuwe Klanten en besteden we bar weinig aandacht aan de bestaande relaties. Jammer, want een echt enthousiaste Klant kan u veel extra omzet bezorgen.

Volgens de schrijver worden onze Klanten vaak met onzinnige enquêtes bestookt die nauwelijks bruikbare informatie opleveren. Met slechts vier vragen wordt veel meer bereikt:

  • Zou u opnieuw voor ons kiezen?
  • Zou u onze organisatie aanbevelen?
  • Wat zou u in mijn plaats doen?
  • Waar wordt u enthousiast van?

Met dit boek biedt hij de lezer praktische inspiratie op het gebied van Klanthousiasme en laat zien hoe u uw Klanten aan u kunt binden.

Titel:Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

Een enthousiaste Klant heeft een verhaal!

Auteurs:Feike Cats
Uitgeverij:www.houdenvanklanten.nl
ISBN:9789082067606
Prijs:€ 23,85

* Ian van der Pool MFM is Hogeschooldocent Imagineering & International Facility Management aan de NHTV Hogeschool in Breda, eigenaar van VisionFM en associate partner bij CMCompany. Hij schrijft boekrecensies op persoonlijke titel.

Waardering:*****
Conclusie:Een absolute aanrader voor iedereen die de Klant hoog in het vaandel heeft staan.

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..