Feike Cats spreker op relatiedag Nordined - Prequest - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Feike Cats spreker op relatiedag Nordined - Prequest

10 dec 2008

Op 4 november jl. organiseerde Nordined - Prequest haar relatiedag bij De Goudse Verzekeringen in Gouda. Aanwezigen werden aan de hand van het thema 'Color the future...' geïnformeerd over de ontwikkelingen. Feike Cats, schrijver van het boek 'Theorie bestaat niet! Klantgerichtheid in de praktijk', gaf tijdens de dag zijn visie op Klantgerichtheid. Met praktijkvoorbeelden kregen deelnemers tips om de (interne) Klantgerichtheid te verbeteren. De presentatie werd met bijzonder veel enthousiasme ontvangen.

U kunt op de onderstaande afbeelding klikken voor een grote versie.

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..