Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie mei 2013 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie mei 2013

13 mei 2013

Er gaat gelukkig heel veel goed in Klantgerichtheidsland. In bijgaande nieuwsbrief een paar mooie voorbeelden.

Reservering restaurant

Kennissen van ons stelden een vraag per mail en kregen het volgende antwoord.

"Ciao Peter en Annemarie, het is zeker mogelijk voor 7 personen op die avond te reserveren. Het staat genoteerd in onze agenda en we kijken er naar uit jullie te mogen ontvangen.
Arrivederci! Faouzi chihabi www.borgodaneto.nl"

 

Albert.nl

"Geachte heer/mevrouw,

Bij uw bestelling met ordernummer 73214558 is door onze administratieve afdeling geconstateerd dat door de bezorger een rekenfout is gemaakt. De bezorger heeft u teveel in rekening gebracht. De fout is als volgt ontstaan:

Subtotaal goederenbedrag EUR 161.83
Ingeleverd statiegeld EUR 29.50
Berekend eindbedrag EUR 152.33

Dit had echter moeten zijn EUR 132.33

Voor het verschil van EUR 20.00 heb ik een verrekening gemaakt. Dit bedrag zal daarmee op uw volgende factuur in mindering worden gebracht. Mijn excuses voor de gemaakte rekenfout en het daarmee gepaard gaande ongemak. Mocht u nog vragen hebben kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Albert Klantenservice"


Intratuin Zevenhuizen

intratuin zevenhuizen

Mocht u in de buurt zijn dan wil ik u van harte aanbevelen om deze zaak te bezoeken. Een voorbeeld van een Klanthousiaste winkel!


Bestelling Trendy Speelgoed

trendy speelgoed

Let op "het geeltje" (dat moeilijk zichtbaar is), met daarop de geschreven tekst!
Klik op de afbeelding voor de grotere versie.


Wachten

En wat dacht u van deze creatieve oplossing als er geen nummertjes beschikbaar zijn?


Tot volgende maand en veel inspiratie gewenst!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..