Feike Cats in Travel Manager - voorjaar 2013 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Feike Cats in Travel Manager - voorjaar 2013

Feike Cats in Travel Manager - voorjaar 2013

26 mrt 2013

"Waarom houd ik me óók in crisistijd bezig met Klantgerichtheid?"

Een vraag zoals vele andere vragen. Een gekke vraag of juist niet? Klantgerichtheid is toch normaal? Daar doe je toch "gewoon" aan? Daar hoef je toch geen extra aandacht aan te besteden?

Klik hier voor de hele column, uit Travel Manager voorjaar 2013

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing