Carglass snapt het - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Carglass snapt het

Carglass snapt het

14 mrt 2013

Niet voor niets wordt Carglass tijdens mijn workshops en presentaties vaak als Klantgericht bedrijf genoemd. Vandaag werden wat putjes op mijn voorruit gerepareerd. Super aardige monteur die ook nog even de matten van de auto heeft gestofzuigd. Hij liet een boekje achter met deze tekst. Carglass mag trots zijn!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing