Nationaal Klantbelevingsonderzoek raakt de spijker op zijn kop - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Nationaal Klantbelevingsonderzoek raakt de spijker op zijn kop

Nationaal Klantbelevingsonderzoek raakt de spijker op zijn kop

5 mrt 2013

(klik op de afbeelding voor een grotere weergave)

Wat betekent dit voor uw organisatie? Kijk eens kritisch naar de Klantgerichtheid en op welke punten u het verschil maakt. Het gaat om de details. Ze liggen voor het oprapen. Bent u bereid te bukken? Succes!

Bron: De Telegraaf, 4 maart 2013

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing