KPN richt zich op bestaande Klanten - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

KPN richt zich op bestaande Klanten

5 feb 2013

Dergelijke uitspraken hebben zo’n beetje alle grotere organisaties de afgelopen jaren gedaan. Hoe geloofwaardig ben je dan?

KPN heeft zich nog nooit serieus op bestaande Klanten gericht. Misschien dat ze eerst maar eens hoofdsponsor van Feyenoord moeten worden: geen woorden maar daden!

http://www.nu.nl/internet/3119252/kpn-richt-zich-bestaande-klanten.html

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..