GSMwijzer.nl heeft geen last van crisis - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

GSMwijzer.nl heeft geen last van crisis

4 feb 2013

Mijn zoon wilde voor zijn verjaardag graag een iPhone4 met een 2-jarig contract. Na lang en zorgvuldig zoeken, was hij uitgekomen bij gsmwijzer.nl. Daar had hij een voordelig contract gevonden. Zo gezegd, zo gedaan.

Alle zaken werden ingevuld en het ondertekende contract met mijn paspoort werden gemaild. Alles leek volgens wens te gaan, maar het contract bleef op onvolledig staan. Ik moest een bankafschrift sturen van de rekening waar het bedrag wordt afgeschreven en daar konden ze dan ook het adres controleren. Ik stuurde mijn "laatste" papieren bankafschrift, maar die is al van april, want mijn bank stuurt geen afschriften meer. Prima want dat bespaart papier en porti. GSMwijzer.nl was hier niet tevreden mee, want hier stond ons oude adres nog op. Hierop vroeg men om een afschrift van telebankieren. Ook weer verstuurd, maar opnieuw een negatief antwoord. Want hier stond wel het nummer op maar geen adres. De status bleef dus onvolledig. Gisteren maar gebeld. Het is inderdaad bekend dat bij van Lanschot het adres er niet op staat, zo liet de dame mij weten. Waarom vraag je er dan naar, bedacht ik me, maar ik slikte mijn woorden even in om niet vervelend te doen.

'En nu', vroeg ik? 'Heeft u een salarisafschrift op het nieuwe adres?' Ja die heb ik, dus die vervolgens weer verstuurd. De contractstatus ging naar volledig en alles leek in kannen en kruiken. Niet dus, want een uur later stond die weer op onvolledig en kreeg ik een mail dat ze nog steeds geen juiste gegevens hadden. Vanmorgen weer gebeld. Gelukkig is de wachttijd nooit langer dan 2 minuten dus dat valt mee, al moet ik bekennen dat met dergelijke ruige muziek 2 minuten ook best lang is. Ik vroeg wat nu het probleem was, want zo langzamerhand hadden ze al mijn gegevens behalve mijn pin. Op het salarisafschrift stond geen rekeningnummer en dan kon het contract niet worden afgerond zo werd verteld. Of ik een bankafschrift wilde sturen. Ik vertelde dat ik dat al 2x had gedaan (de papieren en digitale versie), maar die kon ze niet terugvinden in het dossier en ja dan kon ze niet verder. Ik vroeg haar om zich te verplaatsen in mijn situatie, maar dat was ondoenlijk, want ze kwam niet verder dan 5x te zeggen dat de provider die gegevens moest hebben.

Ik vroeg naar de manager en kreeg José. Waarom deed ik zo moeilijk? Op de vraag waar mijn bankafschriften waren gebleven en dat dit toch best privacygevoelige informatie was, kreeg ik totaal geen antwoord, behalve opnieuw een keer of 5 dat de provider de gewenste informatie moest krijgen. Ik gaf aan dat het bepaald geen makkie was om bij GSMwijzer.nl Klant te worden en dat ik redelijk het kookpunt begon te naderen, maar u snapt wel wat het antwoord was: de provider moet de gewenste informatie krijgen. En daar ging weer een mogelijke Klant voor minimaal 24 * € 26,60 (totaal dus € 638,40). Bij GSMwijzer.nl is het in ieder geval geen crisis! En Vodafone is er blij mee, want met dank aan een relatie hebben we daar nu een contract af kunnen sluiten.

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..