Uw Klanthousiaste organisatie

"De Klant moet ambassadeur worden van jouw onderneming"

"De Klant moet ambassadeur worden van jouw onderneming"

17 jan 2013

Aandacht, aandacht en nog eens aandacht. Dat is de boodschap die Feike Cats, spreker op de SRA Kleine Kantorendag (6 februari 2013), predikt.

"Aandacht voor de klant is de groots te attentie die je kunt geven." En juist de kleinere accountants- en advieskantoren geschikt om zich daarin van middelgrotere kantoren te onderscheiden in de strijd om de Klant.

de SRA Adviseur no. 4 - 12-2012

Lees hier het hele artikel (uit de SRA Adviseur, nr.4, 12-2012).

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing