Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie december 2012 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie december 2012

4 dec 2012

Hoe zit het met uw compli(mo)menten?
Vrijwel iedere organisatie in Nederland beschikt over een klachtenprocedure, maar vrijwel geen enkele heeft een complimentenprocedure. Dat is eigenlijk vreemd als je er goed bij nadenkt. Het is immers veel leuker om complimenten te krijgen dan klachten. En om deze te delen met iedereen in de organisatie. Bovendien kan je veel leren van complimenten. Zij vertellen u namelijk waar Klanten enthousiast van worden. Hoe is dat binnen uw organisatie? Waar komen de complimenten binnen?

Maak 2013 het jaar van het compliment binnen uw organisatie. Het zal een hoop plezier brengen onder uw medewerkers en uw Klanten.

ING - complimenten

Ik vertelde dit op het congres van De Klanten Service Federatie en een van de voorgaande sprekers attendeerde mij gelijk op het feit dat ING wel de mogelijkheid heeft om een compliment te geven.

DAS - Complimenten

En ook DAS heeft sinds kort de mogelijkheid een compliment te geven.

Houden van Klanten - Uitspraken van ambassadeurs

En uiteraard is het bij Houden van Klanten ook mogelijk. Veel enthousiaste Klanten hebben inmiddels van die mogelijkheid gebruik gemaakt.

Ook tijdens een Klantendag van Uniglobe in samenwerking met KLM vertelde ik iets over complimenten. Klik hier voor een kort fragment!

Wij wensen alle (mee)lezers een gezellige decembermaand, alvast alle goeds in blakende gezondheid en een super Klantastisch, complimenteus en Klanthousiast 2013!

Tot volgend jaar!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..