Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2012 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2012

5 nov 2012

Succes moet je vieren!

Succes moet je vieren
Dat is een belangrijke boodschap die ik probeer mee te geven tijdens mijn workshops en presentaties. Dat knoopte Arthur van Schayk, Algemeen Directeur, direct goed in zijn oren. Tijdens de pauze van de workshop haalde hij een mega fles champagne om de lol van Klantgerichtheid te vieren. Dat de sessie daarna in opperste stemming verliep, zal u niet verbazen. Complimenten aan Arthur voor deze super gave actie!


Drie kaarten beschikbaar voor exclusieve avond in De Hooge Vuursche

Op maandag 19 november zal Feike Cats gastspreker zijn op een sales en marketing meeting voor managers en ondernemers van Flevum Forum Network. De avond duurt van 18.00 tot 21.00 en is inclusief een diner. Houden van Klanten heeft voor deze avond 3 kaarten beschikbaar.

Wilt u in aanmerking komen voor een kaart. Stuur uiterlijk 9 november een mail naar Feike@houdenvanklanten.nl met in de onderwerp regel 19 november. Wij verloten maandag 12 november de kaarten.
Meer informatie vindt u op flevum.nl.

KSF congres
Een dag later is Feike Cats een van de sprekers op het jaarcongres van de Klanten Service Federatie in het Circustheater in Scheveningen. Het thema van dit jaar luidt: hoe maak je het verschil?
Uitgebreide informatie over het congres vindt u op ksf-jaarcongres.nl. Voor dit congres mogen we twee kaarten verloten.

Wilt u in aanmerking komen voor een kaart? Stuur uiterlijk 9 november een mail naar Feike@houdenvanklanten.nl met in de onderwerp regel 20 november. Wij verloten maandag 12 november ook deze kaarten.

KPN Klantenservice, bedankt voor het wachten

K(an) P(ertinent) N(iet)
Dat is wat mij betreft de afkorting van KPN na een kleine maand ervaring opdoen in verband met een verhuizing.
Dit wonderbaarlijke verhaal kunt u hier lezen.

Het blijft onwaarschijnlijk dat binnen dergelijke organisaties zo weinig vanuit de Klant wordt gekeken, terwijl de CEO Eelco Blok op de website schrijft dat hij van KPN de beste dienstverlener wil maken.

Hoe Klantgericht is uw organisatie?

 


Tot volgende maand!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..