Is de Klant koning bij KPN Mobiel? - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Is de Klant koning bij KPN Mobiel?

Is de Klant koning bij KPN Mobiel?

12 nov 2012

Ook aardig is een ervaring die ik onlangs opdeed bij KPN Mobiel. Mijn toestel was kapot en zou worden gerepareerd. Dat moest worden opgestuurd. Dit was op 3 september 2012. Aangezien mijn contract bijna afliep, koos ik een nieuw toestel uit en hoefde ik dus geen vervangend apparaat, waar ik overigens volgens mijn contract wel recht op heb. Prettig dus voor KPN. Op 16 oktober kreeg ik bijgaande brief.

KPN Mobiel - Brief 1

Let op de adressering en het KPN-logo op de brief. Zij hebben er 5 weken over gedaan en ik moet wel binnen 10 dagen het toestel ophalen.

Omdat ik niet snel genoeg reageer, sturen ze er nog even een "net" briefje achteraan.

KPN Mobiel - Brief 2

En omdat ze er nu echt van beginnen te balen volgt er een derde brief. Let op de laatste alinea van deze brief! Dan brengen ze nog gelijk even wat kosten in rekening. Waarom ook niet?
Nu heb ik geen leentoestel (wat ze overigens kunnen weten), maar dat geheel ter zijde. Jij wacht maar net zo lang op het toestel dat het klaar is, maar je dient het wel binnen de door hun gestelde termijn op te halen.

KPN Mobiel - Brief 3

Ook bij KPN Mobiel is de Klant koning!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing