Volg Houden van Klanten
Tweets van @HoudenvKlanten
Is de Klant koning bij KPN Mobiel?
Ook aardig is een ervaring die ik onlangs opdeed bij KPN Mobiel. Mijn toestel was kapot en zou worden gerepareerd. Dat moest worden opgestuurd. Dit was op 3 september 2012. Aangezien mijn contract bijna afliep, koos ik een nieuw toestel uit en hoefde ik dus geen vervangend apparaat, waar ik overigens volgens mijn contract wel recht op heb. Prettig dus voor KPN. Op 16 oktober kreeg ik bijgaande brief.
Let op de adressering en het KPN-logo op de brief. Zij hebben er 5 weken over gedaan en ik moet wel binnen 10 dagen het toestel ophalen.
Omdat ik niet snel genoeg reageer, sturen ze er nog even een "net" briefje achteraan.
En omdat ze er nu echt van beginnen te balen volgt er een derde brief. Let op de laatste alinea van deze brief! Dan brengen ze nog gelijk even wat kosten in rekening. Waarom ook niet?
Nu heb ik geen leentoestel (wat ze overigens kunnen weten), maar dat geheel ter zijde. Jij wacht maar net zo lang op het toestel dat het klaar is, maar je dient het wel binnen de door hun gestelde termijn op te halen.

Ook bij KPN Mobiel is de Klant koning!