Waar klagen wij nou eigenlijk over? Vrouw krijgt telefoonrekening: 11,7 biljard euro - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Waar klagen wij nou eigenlijk over? Vrouw krijgt telefoonrekening: 11,7 biljard euro

Waar klagen wij nou eigenlijk over? Vrouw krijgt telefoonrekening: 11,7 biljard euro

16 okt 2012

Een Franse vrouw geloofde haar ogen niet toen ze haar telefoonrekening kreeg. Er stond dat de vrouw voor 11.721.000.000.000.000 euro, 11,7 biljard, had gebeld. Solenne San Jose belde meteen het telefoonbedrijf Bouygues Telecom om verhaal te halen.

Een medewerker van het telefoonbedrijf vertelde haar dat de rekening niet meer teruggedraaid kon worden en dat de automatische incasso van haar bank ook niet meer geannuleerd kon worden.

Aandringen

San Jose heeft een paar keer moeten aandringen, voordat het telecombedrijf de fout toegaf. Het bedrijf had per ongeluk een 'paar' nulletjes teveel op de rekening gezet. Eigenlijk had San Jose maar voor 117,21 euro gebeld. Om de fout goed te maken heeft het telefoonbedrijf voorgesteld om het hele bedrag kwijt te schelden. Volgens Bouygues waren een typefout en een misverstand bij het callcenter de oorzaak van de hoge telefoonrekening.

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing